رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خدمتگزاری و تعهد به مردم را رویکرد اصلی این سازمان معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۵۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز، اظهار کرد: تحولات اخیر در منطقه عجیب بوده است. ممکن بود کشور سوریه به اشغال داعش درآید درحالی‌که چنین نشد و در این خصوص اقدامات مهمی انجام شد.

خدمتگزاری به مردم رویکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح است

وی با اشاره به اینکه مردم یمن با حداقل امکانات در برابر قدرت‌های منطقه که موردحمایت آمریکا و متحدانش هستند، ایستادگی می‌کند، افزود: در کشورهای عراق و لبنان نیز اتفاقاتی رخ‌داده است که داغ بر دل دشمن گذاشته همه این اتفاق‌ها در سایه کلمات نورانی قرآن که به یاری خدا تأکید دارد حاصل‌شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد: در بحث ولایت، اولین ولایت خدای متعال است و هر جا ذکر نعمت در قرآن داریم نعمت توحید است و ایستادگی درراه خدا اهمیت بالایی دارد.

حجت‌الاسلام بهرامی گفت: پرهیز از هوای نفس و توجه به اخلاق و تقوا اهمیت زیادی دارد زیرا اخلاق ثمره و میوه دین است و رعایت اخلاق باید در بدنه نظام موردتوجه باشد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح حافظ امنیت جامعه هستند و ازخودگذشتگی و فداکاری دارند، این هدف در تمامی نهادهای اجرایی نیروهای مسلح وجود دارد زیرا این نظام بر پایه رعایت این اصول نظامی ماندنی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تشریح کرد: دلی که خدا در آن حضور دارد منحرف نمی‌شود و درود و سلام خدا بر انسانی است که در هنگام ورود و خروج به یک مجموعه به‌درستی کار می‌کند.

حجت‌الاسلام بهرامی در بخش دیگری به پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و گفت: مصونیت نخست متوجه نیروهای مسلح است و دستگاه قضا کنار این نیروها است و در مواجهه با مردم نیروی انتظامی که چهره نیروهای مسلح است باید مراقبت لازم در برخورد داشته باشند.

وی افزود: رابطه عمیق بین سپاه پاسداران، نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه قضا وجود دارد و همه باهم حرکت کرده و امتی واحد هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد: خدمتگزاری و تعهد به مردم از رویکردهای سازمان قضایی نیروهای مسلح است که امیدواریم در استان البرز نیز عملیاتی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها