مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک جوانان این مرز و بوم است، امانتی در دست ماست که باید به خوبی از آن محافظت کنیم و همانطور که بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، اجازه ندهیم به دست نااهلان بیفتد. 
کد خبر: ۹۰۹۸۹۴۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ۱۸ دی ماه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ابرکوه اظهار کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند، از وظایف مهم مردم و مسئولان است.
ابراهیمی تصریح کرد: خانواده شهدا از همه هستی خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم و هیچ خطری از جانب بیگانگان میهن اسلامی ما را تهدید نکند.
وی تاکید کرد: هر کاری برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام دهیم قطعا جوابگوی ایثار بزرگ این عزیزان را نخواهد بود و ما باید با قدر دانستن فرصت خدمت، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک جوانان این مرز و بوم است، امانتی در دست ماست که باید به خوبی از آن محافظت کنیم و همانطور که بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، اجازه ندهیم به دست نااهلان بیفتد. 
ابراهیمی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورتی اجتناب ناپذیر در جامعه است و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جز در سایه عمل به فرامین اسلام ناب محمدی، تبعیت از، ولی فقیه زمان و ادامه راه شهدا و ایثارگران محقق نخواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات