در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  جشنواره برترین های حلقه های طرح صالحین شهرستان کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۱۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در این نشست عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت   دشمنان با بهره جستن از شبکه های مجازی و ماهوارها همواره در صدد ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی هستند .

وی ابراز داشت یکی از راه های مقابله و مبارزه با دشمنان تقویت و گسترش حلقه های طرح صالحین است که تمامی اقشار جامعه را در بر می گیرد و مورد عنایت ولی امر مسلمین جهان است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد امروز شاهد برگزاری حلقه های طرح صالحین در مساجد،مدارس ،دانشگاه ها و.....

هستیم که در این حلقه ها به بسیاری از سوالات و شبهات اقشار مختلف بدون واسطه پاسخ داده می شود .   

وی خاطر نشان کرد معنویت،عقلانیت و عدالت از مهمترین شاخصه های مکتب حضرت امام (ره) است و همواره بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تاکید داشتند تا راه برای نفوذ دشمنان بسته شود .

زاهدی تصریح نمود حضرت امام همواره بر استقلال ،آزادی ،حمایت از کوخ نشینان و اقشار ضعیف جامعه و مانوس بودن با مردم تاکید داشت . 

وی بیان داشت رفاه حال مردم ،انتخاب مسوولان از بین مردم ،توزیع عادلانه خدمات ،عدالت خواهی و عدالت گستری از جمله شاخص های مکتب حضرت امام(ره) هستند .

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت رفع فقر ،تبعیض و نابرابری های اجتماعی ، قانون گرایی ،پرهیز از اشراف گری،پرهیز از مال اندوزی و....از دیگر شاخص های مکتب حضرت امام محسوب می شوند .

ایشان تاکید کرد اگر بخواهیم راه و سیره حضرت امام (ره) و شهیدان را ادامه دهیم بایستی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در سایه وحدت و همدلی گام برداریم . 

....

در ادامه حجت الاسلام مرتضی جعفری استادیار صالحین گفت بر اساس آیات نورانی قران کریم شاخصه بسیجی و صالحین که دارای ویژگی های مرید و مقلد ،شیعه و مسلمان ناب بودن است باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد و تکیه بر ظالم نکند که از خواسته های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله ظله العالی  است که به شرق و غرب تکیه نکنیم .

وی تاکید کرد اگر تکیه به ظالم کردیم غضب خداوند به ما خواهد رسید و در حقیقت مورد قهر خدا واقع می شویم و خدا ما را یاری نخواهد کرد .

امام جمعه بخش طغرالجرد تاکید کرد باید به خدا اعتماد کنیم و دین خدا را یاری کنیم همان کاری که در دوران دفاع مقدس داشتیم و مقاومت کردیم و در تحریم نظامی جانانه مقاومت کردیم چرا که توکل و اعتماد ما به خدا بود .

وی خاطر نشان کرد مواظبت کنیم در تمامی مسائل به غیر خدا توجه نکنیم اگر در بعضی امور گوش به فرمان ولی خدا نکردیم و تضمین لازم را از دشمن نگرفتیم ضربه خواهیم خورد  . 

ایشان افزود مقام معظم رهبری مد ظله العالی  به آمریکا خوش بین نبودند و نیستند لذا برجام تجربه ای شد که دشمن قابل اعتماد نیست چون در جنگ به استعداد جوانان و داشت های خود تکیه کردیم دشمن را شکست دادیم .

 استادیار صالحین کوهبنان ابراز داشت در هر عملیاتی که توکل ما به خدا بود شاهد موفقیت و پیروزی رزمندگان بودیم امروز هم نباید به اروپا اعتماد کنیم چون کار خاصی برای ما انجام نخواهند داد .

وی تاکید کرد قدر انقلاب و نظام اسلامی را بدانیم خدمات را برای مردم بیان نمائیم و در راستای جبران ضعف ها حرکت کنیم .

در این جلسه از مربیان و سرگروه های صالحین همچنین برترین های مسابقات قرانی سپاه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

ارسال نظرات