خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: تمام دستگاه‌ها در راستای پیشبرد اهداف مشاوره‌ای سمن‌ها و جوانان موظف هستند همکاری لازم را داشته باشند و اولویت ورود و فعالیت سمن‌ها در تمام برنامه‌ها به جد دنبال شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۰۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

اولویت ورود و فعالیت سمن‌ها در تمام برنامه‌ها به جد دنبال شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مهدی جلالوند در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: بحث سمن‌ها باید پررنگ‌تر باشد و تمام دستگاه‌ها و ادارات موظف هستند از ظرفیت سمن‌ها و جوانان استفاده کنند.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‌ها در راستای پیشبرد اهداف مشاوره‌ای سمن‌ها و جوانان موظف هستند همکاری لازم را داشته باشند و اولویت ورود و فعالیت سمن‌ها در تمام برنامه‌ها به جد دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند خاطرنشان کرد: حضور سمن‌ها و دبیر هیئت اندیشه‌ورزان شهرستان در جلسه به منظور بیان و واکاوی مشکلات جوانان است که منجر به حل آنها شود.

وی افزود: در بحث طلاق صرفاً مشکلات اقتصادی تاثیر ندارد، باید موضوع و مشکل اصلی با بررسی بیشتر به دست آید.

جلالوند گفت: هیچ‌گونه تعلل و کم کاری از سوی ادارات در سطح شهرستان نهاوند در مورد حل مشکلات جوانان نباید پیش بیاید و در واقع استفاده از ایده های جوانان در امور ادارات مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات