خبرهای داغ:
قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان خبر داد

پرداخت ۶۸۶ میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد استان همدان

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان با اشاره به بهره‌مندی ۸ هزار و ۳۳۳ دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد استان همدان گفت: در این زمینه تاکنون ۶۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۰۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

پرداخت ۶۸۶ میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد استان همدانقاسم یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۳۳۳ مورد کمک‌هزینه تحصیلی، همچون خرید کیف و لوازم‌التحریر، کتاب‌های درسی و هزینه ثبت‌نام مدرسه برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان پرداخت ‌شده است، بیان داشت: در این زمینه تاکنون ۶۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: پرداخت  کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی نیز از خدمات کمیته امداد برای دانشجویان نیازمند است و ۹۵۳ دانشجو تحت حمایت این نهاد مشغول به تحصیل هستند.

یارمحمدی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه به دانشجویان با توجه به نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت است، ادامه داد: از ۳۰۰ هزار تومان در مقطع کاردانی تا چهار میلیون تومان در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی متغیر است.

 قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان در ادامه به ۷۳ طلاب دینی که تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند اشاره کرد و گفت: به این عزیزان نیز کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد زمینه‌های لازم را برای دسترسی افراد تحت حمایت و نیازمند به تحصیل فراهم می‌کند، ادامه داد: تحصیل حق ابتدایی هر شخص است و دست‌یابی به آموزش عالی باید با تساوی کامل برای همه امکان‌پذیر باشد تا هر کس بتواند بنا به استعداد خود از آن بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار