خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آن مسلمانی که تحت تاثیر فرهنگ ظلم لیبرال غرب قرار بگیرد مسلمان نیست حتی اگر نماز خوان باشد چون دین خدا بر عدل آمده است و ظلم نمی پذیرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۲۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و‌امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مهمانان خارجی همایش بین المللی چهل سال مبارزه با اسلام آمریکایی اظهار داشت: دین خدا در هر زمانی یک مسئله ای است که ظاهر و باطن دارد و هر دو در جای خودش باید حفظ شود اما انگیزه به صورت جداگانه باید ارزیابی شود.

وی عنوان داشت: دین خدا هم استعدادهای زندگی دنیایی را شکوفا میکند و به لازمه آن برای بشر همه امکاناتی که موجب رشد و کمالش شود فراهم می کند و هم در باطن آن مفهوم توحیدی انسان را به خدای بزرگ مقرب می کند.

 عبادی خاطرنشان کرد: در چهلمین سال انقلاب راندمان کاری بسیاری امور ظاهری و روح آنها امور باطنی است. انگیزه هایی در بشر است که روی به دین با چه انگیزه ای آورده اند و این در طول تاریخ بوده است.

همواره دین را با منافع روز سنجیدیم  نه امور را با دین

 وی ادامه داد: انسانها گاهی شرایط را مساعد دیده و به اسلام گرویده اند و وقتی پای آزمایش پیش می آید نمره نمی گیرند و با دین زاویه می گیرند.  چون اسلام که ثابت است اما انگیزه های گرایش به اسلام متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: چرا در طول 1400 سال مانع شدند که اسلام ناب بر اساس آنچه که هست نه اسلام تحریفی که هرکسی با انگیزه خاصی پذیرفته؛ پیاده شود؟

 وی تصریح کرد: هر کدام از امت اسلامی تا یک جایی با دین خدا همراه هستند و نتوانستیم در این سالها آزمایش را بدهیم، شجاعت نداشتیم، ترسیدیم و قدم عقب گذاشتیم. همواره دین را با منافع روز سنجیدیم  نه امور را با دین و این مشکل ما بوده است.

همه دنیا با اسلام ناب مخالف هستند

عبادی با بیان اینکه بعد از 1400 سال اسلام ناب سر برآورده و همه دنیا با آن مخالف هستند متذکر شد: خیلی ها که به اسم مسلمان هستند و عده ای در آستین ما با اسلام ناب مخالف هستند. شاید عده ی زیادی نگران شوند از این جهت که انقلاب اسلامی به آنها نیاز دارد و نیامدند اما مسئله این نیست.

وی یادآور شد: در زمان قیام امام حسین(ع) هم کدام با توجیهی امام را تنها گذاشتند اما آنهایی که ماندند امام حسین در شب عاشورا از آنها خواست که بروند اما آنها گفتند اگر ما را 70 بار بکشند نمی رویم بر خلاف عده ای که نگران شدند و واگذاشتند و سرانجام به خودشان ظلم کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان گفت: آنچه در آستانه ظهور مهدی آخر الزمان(عج) مورد نیاز است از نوع اصحاب حسین علیه السلام است اما کسانی که با انگیزه های مختلف سراغ دین آمدند  در صورت هر نوع فشاری دنبال کارشان می روند که به درد نمی خورد.

وی اظهار داشت: آن مسلمانی که تحت تاثیر فرهنگ ظلم لیبرال غرب قرار بگیرد مسلمان نیست حتی اگر نماز خوان باشد چون دین خدا بر عدل آمده است و ظلم نمی پذیرد.

سربلندی از آزمایش الهی شرط مسلمانی است

عبادی خاطرنشان کرد: هیچ وقت سیاهی لشکرهایی که سست می شوند یا پشت می کنند در اهل ایمان تاثیری ندارد برعکس بیشتر منت خدا را می کشند که خدا تو من را نگه داشتی و من شاکر هستم.

وی اضافه کرد: آنگاه که اهل ایمان در این شرایط آخر الزمانی به حد لازم آزمایشات را دادند و مورد قبول قرار گرفتند؛ وقتی اراده الهی قرار بگیرد وعده حق تحقق می پذیرد چون خدا به کسی و سلاحی نیاز ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آنچه که پیش می آید آزمایش ما است. خدا که به ما نیاز ندارد همواره باید از نفسمان به خدا پناه ببریم و در هر مقطعی و به هر میزانی که توفیقی حاصل شد از خدا بدانیم آنگاه ادای حق حاصل می شود و پیروزی نهایی بوجود می آید.

وی  زحمات و تلاش های مجاهدان در کشورهای مسلمان را ستودنی دانست و افزود: این جنایت ها که بر سر کودکان یمن، فلسطین، سوریه ، عراق و نیجریه و همه مظلومین عالم می آورند و این سختی ها را تحمل می کنید تا توفیق درک ظهور مهدی فاطمه را کسب کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها