امیر دریابان ایرانی:

ارتش و سپاه بازوان توانمند نظام اسلامی هستند/ ایران هیچ محدودیتی در حوزه دریا نوردی ندارد

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی پیش از جنگ تحمیلی نیز از جانب مستکبران عالم تحریم بودند و همچنان نیز تحریم هستند اما این تحریم ها هیچ گاه برای توقف پیشرفت های ما اثر بخش نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۲۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، امیر دریابان شهرام ایرانی در جمع مسئولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و دانشگاهیان شهرستان دامغان به میزبانی مرکز همایش های دانشگاه دامغان اظهار داشت: تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله از نخستین و مهمترین اقدامات دشمنان بر علیه ملت ما پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود، کشور ما در دوران دفاع مقدس با تکیه بر نیرو و ایمان جوانان خود در برابر جبهه کفر به پیروزی رسید.

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پس از سالهای دفاع مقدس نیروهای مسلح ما اولویت خود را در مسیر پیشرفت و نوآوری بر استفاده از توان داخلی و دانش بومی قرار دادند و در این مسیر خطیر به دستاوردهای بزرگی در زمینه های دفاعی و نظامی دست یافته اند که نقش نیروهای مخلص دانشگاهی در این زمینه مهم و چشم گیر بوده است.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه و یکایک نیروهای مسلح ایران اسلامی بازوان قدرتمند نظام هستند که تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا همواره آماده مقابله با هر تهدید و تهاجم دشمنند، تصریح کرد: اگر امروز شاهدیم که دشمن با وجود هزینه های بسیار گزاف مجبور به عقب نشینی از منطقه می‌شود، این مهم حاصل توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دریابان ایرانی با اشاره به اینکه امروز دشمن از تجهیزاتی هراس دارد که ساخته دست و دانش جوانان این مرز و بوم است، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی پیش از جنگ تحمیلی نیز از جانب مستکبران عالم تحریم بودند و همچنان نیز تحریم هستند اما این تحریم ها هیچ گاه برای توقف پیشرفت های ما اثر بخش نبوده و نخواهد بود.

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش با تأکید براینکه امروز نیروی دریایی ما مجهز به پیچیده ترین و مدرنترین تجهیزات در عرصه دفاعی و دریانوردی است که همگی ساخته دست توانمند جوانان میهن اسلامی است، گفت: ناوگان دریایی ایران امروز در خدمت پیشبرد اهداف دفاعی و اقتصادی کشور است و ایران اسلامی هیچ محدودیتی در حوزه دریانوردی ندارد.

وی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور در حوزه زمین ، دریا و هوا را حاصل تلاش و اتکا به نیروی جوانان مخلص و دانشمند ایرانی و مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: دشمن برای مقابله با ما امروز از دو فرمول گریز و ستیز استفاده می کند، آنها می خواهند مردم ما را درگیر نفاق و گریز از یکدیگر کنند و سپس با ستیز بین مردم به نیات شیطانی خود دست یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار