سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور هنرمندان پنج استان کشور از روز چهارشنبه در خرم آباد آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۱۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جشنواره تئاتر فجر استانی تنها جشنواره غیر رقابتی در حوزه استان هاست که با هدف ایجاد تعامل و تبادل تجربیات هنرمندان استان ها و نیز مخاطب پروری و ایجاد یک شبکه و تور بزرگ تئاتری برای استان ها برگزار می شود.
این جشنواره با استفاده از حداکثر ظرفیت تئاتر و هنرمندان تئاتر استان ها قبل از شروع جشنواره اصلی فجر با شور و شوق هنرمندان و مردم در استان های میزبان روی صحنه می رود.
در این جشنواره ١١ اثر از منتخبین برگزیدگان جشنواره های تئاتر استان ها و ١٠ اثر به انتخاب بخش فجر استانی از تهران، مشهد، کرج، همدان و کرمانشاه که آثار استانی بودند به این تور بزرگ تئاتر پیوستند و طبق هماهنگی دبیرخانه ی مرکز و برنامه ریزی دبیران فجر استانی مجموعا ٣٣ سفر انجام خواهد شد تا این تور تئاتر شکل بگیرد.
جشنواره فجر استانی در سی و هفتمین دوره از جشنواره تئاتر فجر با گذر از هفت استان از ١٦ دی ١٣٩٧ در اردبیل آغاز شد که استان لرستان در این دوره میزبان گروه های نمایشی این جشنواره خواهد بود.
آثار این جشنواره از ١٩ تا ٢٣ دی ماه از ساعت 18 در محل تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد به نمایش در خواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات