خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: باید از ظرفیت جوانان در حل مشکلات کشور استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۶۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

جهاد دانشگاهی با تکیه بر دانش پژوهشگران توانایی حل مشکلات کشور را دارد 

به گزارش خبرنگار سرویس خبری بسیج علمی آذربایجان غربی،شریفی زاده در آیین تودیع و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه در کشور جوانان مستعد و پرشوری داریم افزود: جوانان سرمایه های ارزشمند و عظیمی هستند که باید از این سرمایه ها در راستای توسعه و حل مشکلات کشور بهره برد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در دوره های مختلف تلاشها و موفقیت های متعددی کسب کرده است تصریح کرد: امروزه جهاد دانشگاهی دیگر یک نهال نیست و به درختی تنومند تبدیل شده است که با تلاش پژوهشگران این مجموعه توانایی حل مشکلات کشور را دارد.

شریفی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کشور الگو سازی کرده است گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر پژوهشکده رویان و سلول های بنیادی،در حوزه های فرهنگی،اشتغال موفقیت های متعددی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مجموعه ای با ظرفیت بالایی است گفت: کشور در حوزه های تامین مواد اولیه،صنعتی ،پزشکی و سایر بخشها کمبودهایی دارد که  جهاد دانشگاهی با توانی که دارد در رفع کمبودهای موجود می تواند نقش آفرین باشد.

دکتر شریفی زاده بااشاره به تحریم ها افزود: باید جهادوار در مسیر رفع تحریم ها تلاش کرد تا سربلند از حصار تحریم ها خارج شویم.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ۷۰۰۰نفر  در پژوهشکده های این نهاد انقلابی فعالیت می کنند تصریح کرد: ۳پارک علم و فناوری،۲۴مرکز رشد و ۵۰۰ شرکت با فعالیت خود خدمات زیادی در جهاد دانشگاهی انجام می دهند.

ارسال نظرات