خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی خوزستان:

مسئولان با خدمت رسانی به مردم وظیفه خود را انجام دهند/ولی فقیه سکاندار کشتی انقلاب

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان گفت: مسئولان با خدمت رسانی به مردم وظیفه و مسئولیتی که بر عهده دارند را به نحوه شایسته انجام دهند و خدمتگذار بودن خود را برای مردم به اثبات برسانند تا امیدواری در جامعه بیشتر شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۶۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مسئولان با خدمت رسانی به مردم وظیفه خود را انجام دهند/ولی فقیه سکاندار کشتی انقلاب 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از استان خوزستان، پس از فتنه انگیزی فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و توهین به مقدسات و ارزش های دینی از سوی عده ای آشوبگر، مردم در نهم دی ماه به میدان آمدند و با سیل خروشان خود آتش فتنه را خاموش کردند.

از آن سال به بعد روز نهم دی ماه تا 19 دی ماه به دهه بصیرت نامگذاری شد تا همه یاد حماسه بزرگ مردم ایران گرامی داشته شود.

به مناسبت دهه بصیرت به سراغ عبدالله بابااحمدیان، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان رفتیم تا سخنانی در این ارتباط ارائه دهد.

جمهوری اسلامی یادگاری از خون شهیدان

وی در گفت و گو با خبرنگار سرویس خبری بسیج علمیی در استان خوزستان اظهار کرد: در ابتدا بر روان پاک شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای حله و شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهری اهواز درود و سلام می فرستیم و ایام دهه بصیرت را که از روز نهم دی ماه آغاز شده و تا 19 دی ادامه دارد را گرامی می داریم.

وی روز شاخص دهه بصیرت را روز نهم دی ماه معرفی کرد و توضیح داد: این روز را باید روز عزت ملت ایران، روز حضور در صحنه و روز پشتیبانی از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نامید.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: مردم ایران در روز نهم دی ماه سال 1388 بعد از فتنه انگیزی فتنه گران نشان دادند با تمام نارسایی هایی که دارند پای نظام اسلامی و ولایت ایستادند و تا پای جان از آنها پشتیبانی می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای به بار نشستن نظامی اسلامی خون های زیادی تقدیم کردند و از این به بعد نیز آمادگی دفاع از آن را دارند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یادگاری از آنهایی است که عاشقانه رفتند و جان خود را برای این نظام مقدس و کشور فدا کردند تا این درخت به ثمر بشیند.

بابااحمدیان تاکید کرد: مردم ما فهیم هستند و می دانند که باید نارسایی ها و کمبودها را از نظام اسلامی و رهبری جدا کرد زیرا به این آگاهی رسیدند این حساب اینها از هم جدا است.

ثمره بصیرت مردم ایران؛ فروپاشی استکبار جهانی

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان در همین ارتباط توضیح داد: مردم کم کاری های دولتمردان را می بینند و آن را از نظام اسلامی و رهبری جدا می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: باید به مردم با بصیرت ایران آفرین گفت زیرا در روزی که باید در صحنه باشند خیلی پرشور به میدان می آیند و نشان ثابت کردند که پیرو ولایت فقیه هستند.

بابااحمدیان گفت: باید تلاش کنیم که بصیرت را هر چه بیشتر و بهتر در جامعه گسترش دهیم و همراه با آن روح امید و امیدواری را در جامعه بدمیم و زنده نگه داریم زیرا اگر مردم ما بصیرت و امیدواری را در کنار هم داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان اظهار امیدواری کرد که این بصیرت مردم انقلابی ایران به فروپاشی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار بینجامد و مردلت ما ببینند و این پیروزی را جشن بگیرند.

وی با تاکید بر این نکته که همه ما در قبال این بصیرت و افزایش آن در بین آحاد جامعه مسئول هستیم، عنوان کرد: در این زمینه مسئولان نیز دو وظیفه مهم دارند باید در قبال وظیفه و مسئولیتی که دارند در مقابل مردم پاسخگو باشند و به عنوان کسی که در نظام اسلامی مسئولیتی دارد خدمتگذار مردم باشند.

امیدواری مردم در گرو خدمت بیشتر است

بابااحمدیان تاکید کرد: مسئولان با خدمت رسانی به مردم وظیفه و مسئولیتی که بر عهده دارند را به نحوه شایسته انجام دهند و خدمتگذار بودن خود را برای مردم به اثبات برسانند تا امیدواری در جامعه بیشتر شود.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: مردم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه باشند زیرا ایشان سکاندار کشی انقلاب است اگر  مردم پیرو سکاندار باشند کشتی انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بخشی از سیاست های کلی نظام اسلامی را رهبر معظم انقلاب با بیانات گهربار و قلم شیوایشان بیان می کنند اگر ما اینها را راهبردهای اصلی نظام اسلامی بدانیم و در راستای آن حرکت کینم و به آن جامه عمل بپوشانیم بخش زیادی از بصیرت افزایی انجام شده است.

بابااحمدیان در پایان سخنان خود تصریح کرد: سایر نهادهای انقلابی نیز در راستای بصیرت افزایی در جامعه در حال انجام وظایف خود هستند که امیدواریم بیش از گذشته فعالیت هایی در این راستا انجام پذیرد.

ارسال نظرات