خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری جشنواره ملی دستاوردها و توانمندیهای دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت : این رویداد بزرگ اواخر بهمن ماه به یمزبانی استان گلستان برگزار می شود .
کد خبر: ۹۰۹۸۷۵۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
برگزاری جشنواره ملی دستاوردها و توانمندیهای دانشگاه پیام نور / راه اندازی ۲۵۰ کانون تقریب مذاهب 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از استان گلستان ؛ ناصر محمدی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور ظهر امروز  سه شنبه ۱۸ دیماه در نشست خبری در دانشگاه پیام نور گرگان اظهار کرد : جشنواره ملی دستاوردها و توانمندیهای دانشگاه پیام نور کشور بهمن ماه امسال در استان گلستان و شهر گرگان برگزار می شود .

محمدی افزود : این جشنواره به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی  و در سه بخش حرکت ، رویش و نشریات دانشجویی از 26 الی 29 بهمن ماه برگزارمی شود.

وی با اشاره به اینکه باید کار در سطح کشوری و دانشجویی دیده شود ، تصریح کرد : در جشنواره حرکت حدود 600 اثر از سراسر دانشگاه های پیام نور کشور رسیده و آثار در مرحله داوری قرار دارد .

مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان ساخت : از خانه مطبوعات استان گلستان در بحث داوری و برگزاری کارگاه های آموزشی و اطلاع رسانی در فضای رسانه ای و مجازی تشکر و قدر دانی می کنم .

محمدی با اشاره افتتاح کانون تقریب مذاهب در استان گلستان گفت : قرار است 250 کانون تقریب مذاهب در دانشگاه های پیام نور کشور ایجاد شود که امروز اولین آن در دانشگاه پیام نور گنبد کاووس افتتاح شد چرا که دشمن به اختلاف و تفرقه بین مسلمین امید بسته و باید این کانون ها فعالیتهای مثبتی در جهت وحدت مسلمین ایجاد نمایند .

وی با اشاره به اینکه 250 اختراع توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور انجام شده است ، تاکید کرد : در این جشنواره 200 برگزیده از سراسر کشور داریم که مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند .

محمدی اضافه کرد : این دانشگاه تاکنون از دستاوردها و اختراعات حمایت کرده و حدود 10 اختراع خیلی خوب را به پارک علم و فناوری معرفی کرده ایم تا مورد حمایت قرار گیرد .

این مقام مسئول بیان کرد : دستاوردهای دانشگاه های پیام نور سراسر کشور امسال در قالب اینفوگرافی ، پوستر و گرافیک بیان می شود تا مردم بدانند در 40 سال گذشته دانشگاه پیام نور چه اقدامات خوبی انجام داده است .

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آسیب شناسی فرهنگی دانشجویان پیام نور اظهار داشت : اتفاقا دانشجویان دانشگاه پیام نور به دلیل اینکه از راه دور تحصیل می کنند و بومی همان شهر بوده و شب در کنار خانواده هستند و نظارت پدر و مادر را دارند کمتر دچار حاشیه ها و آسیب های فرهنگی شده اند .

محمدی یادآور شد : 430 هزار دانشجو و 4 هزار هیئت علمی در این دانشگاه فعالیت می کنند ، روزی بود که این دانشگاه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر دانشجو داشت اما الان حدود یک سوم شده اما امسال بر تعداد دانشجویان دانشگاه افزوده شده و در کنار آن مشوق هایی چون وام کم بهره بانک انصار را داریم که دانشجویان دیگر دغدغه شهریه ندارند .

ارسال نظرات