معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه مردم سرمایه اصلی نظان هستند و کم کاری مدیری در آستانه چهل سالگی از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست، گفت: مدیرانی که مسئولیت قابل کرده اند قابل قبول نیست که ترددی باشند.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۴۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین خوش اقبال ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با محوریت بررسی مشکلات این شهرستان در جمع مدیران اظهار داشت: حوزه سیاسی امنیتی استانداری کردستان برای کمک به سایر حوزه‌های کردستان آماده خدمت است.

وی با بیان اینکه استان کردستان نیازمند جهش در راستای توسعه است، افزود: همه مردم توقع دارند که مسئولان به عنوان چشم و گوش شنوای دولت در خدمت آن‌ها باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با تاکید بر اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران موقتی است، گفت: امروز ما و شما مدیران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پست و مدیریتی رسیده ایم و هیچگونه قصور و کم کاری ما در قبال مردم پذیرفتنی نیست و در قبال نظام و خون شهدا مدیون هستیم.

خوش اقبال با بیان اینکه ملاک ما برای مدیران خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مدیرانی که ترددی هستند در سیستم مدیریت برای مردم قابل قبول نیستند.

وی با انتقاد از مدیران ترددی اظهار داشت: معنی ندارد مدیر یا مسئولی که در شهر یا بخش بعنوان خادم مردم انتخاب شده است ترددی باشد و نتواند تمام وقت در خدمت مردم عزیزمان باشد، این افراد هر چه سریعتر تکلیف خودشان را مشخص کنند.

مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان بیجار گفت: امروز برای رفع مشکلات روحیه انقلابی و جهادی نیازمند هستیم و مسئولان با تمام قوا باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی تصریح کرد: شرایط کنونی ما هر چقدر هم سخت باشد از دهه شصت سخت‌تر نیست و مدیران ما با روحیه انقلابی و تاسی از آن دوران باید با مدیریت صحیح از گردنه‌های سخت عبور کنیم.

مردم سرمایه‌های اصلی نظام هستند
خوش اقبال ادامه داد:مردم همواره در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی در پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در تمامی عرصه‌ها مشارکت حداکثری داشته اند بنابراین مدیران باید در راستای رضایتمندی مردم تلاش کنند.

وی به حمایت مردم شهرستان بیجار در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:شهرستان بیجار جز پیشتازترین شهر‌هایی بوده که مبارزین بزرگی را در دامان خود پرورش داده و همواره دوشادوش ملت حرکت کرده وبرای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم نموده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد: باوجود تمام تلاش‌ها و اقداماتی که در راستای توسعه شهرستان انجام شده، اما هنوز نیازمند اقدامات بیشتر هستیم و بایستی تلاش و کوشش خود را بیشتر کنیم.

تصفیه خانه فاضلاب بیجار در دهه فجر افتتاح می‌شود
خوش اقبال با تاکید بر اینکه هیچگونه کم کاری در آستانه چهل سالگی نظام از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب بیجار و حسن آباد یاسوکند همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

وی تصریح کرد: طبق خبری که در رسانه‌ها منتشر شده است مردم بیجار از عملکرد برخی ادارات این شهرستان ناراضی هستند که از مسئولان آن‌ها می‌خواهیم هر چه سریعتر کاستی‌های خود را رفع کنند.
ارسال نظرات