کارشناس مسائل سیاسی:

نداشتن بصیرت بسیار دردناک تر از نداشتن بصر است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت فارسان گفت: برای دفاع از ارزش های اسلام باید پای انقلاب و سفارشان امام راحل (ره) بمانیم.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۲۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت فارسان در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها ) این ناحیه برگزار شد.

مجتبی صالحی فر در این نشست به مهم ترین مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: بصیرت و هوشمندی، وحدت و انسجام ملی، تبعیت از ولایت و رهبری، مقاومت و ایستادگی، خودباوری و رویكرد اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و روحیه استكبارستیزی، از جمله مهم ترین مؤلفه های قدرت نظام است كه در دفاع از حقوق ملت، اساسی ترین نقش را می تواند ایفا نماید.

صالحی فر، با بیان اینکه ثابت قدم ماندن در ایمان، شناخت و بصیرت را حفظ می کند، افزود: انقلاب اسلامی از همان ابتدا دو شعار محوری را مطرح و دنبال کرد. اول؛ " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و دوم؛ "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی". این دو شعار محوری اندیشه غالب انقلاب را شکل داد .

وی گفت: دشمن با برنامه ریزی ثبات قدم ما را مورد هدف قرار می دهد. در این میان برای دفاع از ارزش های اسلام باید پای انقلاب و سفارشان امام راحل (ره) بمانیم.

صالحی فر به سفارشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن ازجنگ تحمیلی و سختِ نظامی با ما نا امید شده و از طریق جنگ نرم و روانی وارد کشورهای اسلامی شده و اهداف مختلفی طراحی و دنبال می کند.

وی گفت: دشمن با تلاش، تردید و شبهه در دل ها و ذهن مردم ایجاد می کند. جوانان و کسانی که در بدنه اجتماع و بسیج مسئولیت دارند، افسران جنگ نرم هستند و وظیفه خطیر بسیجیان شناخت عمیق بصیرت می باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به اهمیت بصیرت و دشمن شناسی و اقدام به موقع دلسوزان انقلاب درعرصه های دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نداشتن بصیرت بسیار دردناک تر از نداشتن بصر است.

 

ارسال نظرات