خبرهای داغ:
جلسه ستاد تسهیلات سفر هندیجان با حضور مسئولان محلی برگزار که جانشین فرماندهی انتظامی هندیجان از همکاری و تعامل امنیتی انتظامی، سپاه و بسیج در برنامه ، مراسمات و مخصوصا در ایام نوروز برای حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه بی نظمی در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۱۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

سرهنگ دوم بزرگمهر در حاشیه جلسه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با تعامل خوبی که بین نیروهای امنیتی از جمله سپاه و انتظامی ونیروهای بسیج هست تاکنون جلوی خیلی از بی نظمی ها و ناهنجاری ها در بیرون و سطح شهرستان گرفته شده است و بصورت ویژه با قاچاقچیان سوداگر مرگ مواد مخدر مبارزه می شود.

وی افزود : در ایام اربعین حسینی (ع) در هنگام عبور کاروان زوارها از شهرهای مجاور امنیت خوبی برای آنها ایجاد شد و با کمک سپاه و بسیج در مسیر امامزاده میرنعمان (ع) در اربعین امنیت و آرامش قابل قبولی برای زائران و عزاداران بوجود آمده بود.

وی بابیان آمادگی نیروهای امنیتی هندیجان سپاه و بسیج و انتظامی گفت: دلاوران بسیجی و سپاهی در کنار انتظامی در هنگام آغا ز سفر های نوروزی برای رفاه حال مسافران نوروزی امنیت را در بالاترین سطح بر قرار می نمایند و در سال جدید این آمادگی و توان را هست در کنار هم سالی سرشار از مهر و محبت و آرامش سپری خواهد شد و مسافران با خاطره ایی خوب به شهر های خود بر خواهند گشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها