خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گتوند؛ برقراری گشت های شبانه توسط نیروهای بسیجی را باعث تأمین امنیت وآرامش بیشتر درشهرستان دانست.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۱۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

 به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند، سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی فرمانده سپاه ناحیه گتوند در خصوص گشت های محله محور این ناحیه گفت: هدف این طرح، تأمین امنیت شهر و شهروندان است که البته برقراری امنیت کامل در گتوند، نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

 گیلانی افزود؛ گشت های محله محور با ۵ حوزه مقاومت بسیج همزمان با هفته بسیج آغاز و انشاءالله تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند در حد توان امنیتی که در شهر لازم است را تأمین کند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند:با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن شهرها، گفت: سپاه با اقتدارو قدرت ،تمام توان خود را در راه حفظ امنیت مردم در طول انقلاب بکار برده و همچنان بر این راه ثابت قدم مانده است.

گیلانی با تأکید بر قانون مداری بسیجیان، ادامه داد: برخی تصور می کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی جداست در حالیکه همه هماهنگی های لازم با شورای تامین شهرستان واستان صورت گرفته و بر همان اساس و در چارچوبی مشخص گشت های محله محور در محلات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در امر خدمت رسانی به مردم موفق بوده است، تصریح کرد: کارهایی در راستای تأمین امنیت مردم، فقر زدایی، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با معضلات اجتماعی نیازمند حرکتی جهادی است و بسیجیان نیز جهادگرانه در این راستا قدم بر می دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند در پایان خاطرنشان کرد: که در این راه نیازمند هوشیاری مردم ولایتمدار شهرستان می باشد تابا کمک بسیج و سپاه بتوانیم با حفظ وحدت دشمن را مایوس نمائیم ان‌شاالله ...

ارسال نظرات
پر بیننده ها