طی تفاهم نامه ای که ما بین معاونت بین الملل سازمان بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امضاء شد، دو طرف متعهد شدند تا در زمینه مسائل تبلیغی- فرهنگی تشریک مساعی کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۸۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

امضای تفاهم نامه همکاری ما بین معاونت بین الملل سازمان بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ امروز سه شنبه تفاهم نامه ای ما بین معاونت بین الملل سازمان بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور انجام فعالیت های مشترک فرهنگی–رسانه ای و تبلیغی جهت تقویت فرهنگ مقاومت در میهن اسلامی و کشورهای حوزه مقاومت امضاء شد.

در این تفاهم نامه بر استفاده از ظرفیت ها و امکانات دو طرف و تبادل تجربیات برای تولید و نشر محصولات فرهنگی–رسانه ای جهت انتقال تجربیات برآمده از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان ایران و کشورهای حوزه مقاومت اسلامی تاکید شد. در این تفاهم نامه که به امضای دکتر مومنی ها مسئول معاونت بین الملل سازمان بسیج  و نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جناب مهندس اوحدی، رسیده است، مقر شده است که دو طرف از بیشینه تبادل اطلاعات و تجربیات و بهره برداری از توانمندی های علمی، تخصصی، اجرایی و امکانات موجود یکدیگر برخوردار شوند.

در این تفاهم نامه همچنین بر برگزاری هفته های فرهنگی در کشورهای حوزه مقاومت اسلامی، مشارکت در برگزاری رویدادهای فرهنگی-هنری در این جوامع مانند نکوداشت شخصیت های تأثیر گذار در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، مشارکت در تولید محصولات رسانه ای-فرهنگی و همکاری در راه اندازی گردشگری در کشورهای حوزه مقاومت اسلامی تأکید شد.

 

ارسال نظرات