در معارفه مسئول نمایندگی سپاه فارسان عنوان شد:
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: فتنه های دشمن پایانی ندارد و همواره باید دلسوزان نظام و انقلاب هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۷۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با حضور جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و خانواده معظم شهداء، بسیجیان و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، در حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها سپاه فارسان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم (علیه السلام ) در این مراسم با اشاره به اینکه دیماه یادآور بصیرت همه جانبه آحاد مردم ایران اسلامی است، گفت: متاسفانه فتنه سال 88 خسارات زیادی را برای کشور به بار آورد و همگان به چشم دیدند که اگر مدیریت نائب برحق امام زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نبود، حتی ممکن بود شرایط بسیار ناگوارتری رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود: امروزه یک عده انسان ساده لوح و عده ای از روی غرض می گویند که حوادث 88 اتفاق خاصی نبود. یک مشاجره انتخاباتی ساده بود، که رفع شد؛ اما دلایل بسیار روشن و مبرهنی وجود دارد، که هدف این خائنینِ آشوبگر، براندازی نظام بود، نه یک اعتراض ساده انتخاباتی.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: اول اینکه اگر هدف اعتراض به انتخابات باشد، باید از راه های قانونی وارد شد، کما اینکه بارها دیدیم مقام معظم رهبری چندین جلسه با نمایندگان کاندیداهای معترض صحبت کردند و حتی به آنها حق انتخاب دادند، که بازشماری آرا از صندوق های مورد نظر انجام شود؛ اما نمایندگان کاندیداها زیر بار نمی رفتند. بارها و بارها رهبری به این نمایندگان و کاندیدها گفتند که اگر اعتراض دارید از راه قانونی اقدام کنید و آشوب کردن و خسارت به اموال عمومی راه اعتراض نیست؛ اما نمایندگان و کاندیدهای معترض چیز دیگری را دنبال می کردند.

وی افزود: دوم اینکه از شعارهای آشوبگران می شد فهمید که این آشوبگرها دنبال براندازی بودند نه انتخابات. شعارهایی نظیر اینکه می گفتند؛ "انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است". باید ببینید که چه کسانی از این آشوبگران و فتنه گران حمایت می کردند. آمریکایی ها و اسرائیلی ها بودند که سنگ این آشوبگران را به سینه می زدند و همین امر کافی است که به هدف این آشوبگران پی برد.

حجت الاسلام حسینی صدر در ادامه به تشریح اهمیت بصیرت و حضور به موقع و خودجوش مردم اشاره کرد و خلق حماسه عظیم 9دی و برچیدن بساط فتنه گران را مرهون روشنگری ها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد.

وی، با اشاره به اینکه فتنه های دشمن پایانی ندارد، گفت: همواره باید دلسوزان نظام و انقلاب هوشیار باشند و حرکت های دشمنان را رصد کنند و آمادگی مقابله با انواع تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان این مراسم با تشکر از زحمات حجت الاسلام سید محمدرضا علوی،  حجت الاسلام والمسلمین مسلم رضایی را بعنوان  مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان فارسان معرفی کرد.

 

ارسال نظرات