خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در تالار آهن شرکت برگزار گردید
کد خبر: ۹۰۹۸۶۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس یزدی زاده مدیر عامل،آیت ا...رهبر و تعدادی از مدیران ، کارکنان و بسیجیان ذوب آهن ، سرهنگ صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان و جمعی از روحانیون و مسئولین نظامی و سیاسی استان و منطقه در تالار آهن شرکت برگزار گردید .در این آیین  ضمن تقدیر ویژه از سرهنگ پرویز امیدی فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ، سرگرد مهران مختاری به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

سرهنگ حجت ا... صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در ابتدای این آیین ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه به تشریح جوانب  مختلف حوادث سال 88 پرداخت و یادآور شد : لازم است خدمات و برکات انقلاب و عوامل تهدید کننده  آن برای مردم تبیین گردد تا با آگاهی کامل اهداف عالی انقلاب را به ثمر رسانیم . وی در ادامه به شرح سیاست های مداخله گرایانه آمریکا و استکبار جهانی و سفارت خانه های بعضی از کشورها در فتنه وحوادث 88 پرداخت و افزود که در سال جاری و ماه های آینده با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحولات انقلاب اسلامی در چند دهه قبل باید مورد تجزیه و تحلیل قرا گرفته و با برجسته سازی پیشرفت های مختلف در حوزه های استقلال اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی به تقویت شرایط مناسب و حذف مشکلات در جهت تحقق اهداف مطلوب و عالی انقلاب اسلامی گام برداشته و سیاست های تخریبی و تحریم های ظالمانه آمریکا در ایران و منطقه را عقیم سازیم . وی شرط اصلی تداوم موفقیت آمیز سیر تکاملی انقلاب اسلامی و حل چالش های مختلف اقتصادی و اجتماعی را پیگیری اقتصاد مقاومتی و تبعیت کامل از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای و به کارگیری مدیران و متخصصان متعهد ، کارآمد و مولد معرفی کرد .

سرهنگ صفرپور در پایان سخنان خود از خدمات و زحمات ارزشمند سرهنگ امیدی در دوره تصدی فرماندهی بسیج ذوب آهن اصفهان قدردانی نموده و وی را مدیری توانمند و فرماندهی موفق معرفی کرد . وی سپس سرگرد مهران مختاری را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن معرفی نمود و خواستار  افزایش تعامل با مدیریت عالی ذوب آهن و بهره گیری از همه توانمندی ها در جهت افزایش بهره وری ، تولید و گسترش فعالیت های جهادی در سطح شهرستان شد .

در ادامه این آیین سرهنگ امیدی طی سخنانی ضمن تشکر از حمایت های مدیر عامل ، کارکنان و بسیجیان ذوب آهن در طول حضور خود به تشریح عملکرد بسیج ذوب آهن پرداخت و یادآور شد که تخصص و روحیه بسیجی در ذوب آهن عامل پیشرفت ها و تولید محصولات جدید شد . سرهنگ امیدی فعالیت های عمده بسیج در سال های اخیر را در مواردی از جمله کمک به زلزله زدگان غرب ، برگزاری صبحگاه نظامی در شرکت ، فعالیت های جهادی ، اداره موکب در ایام اربعین در عراق ، اقدامات ورزشی ، اردوها ، فعالیت در فضای مجازی ، اضافه شدن پایگاه ها به 25 پایگاه ،برگزاری ایستگاه های صلواتی و غیره معرفی کرد.وی موفقیت های خود در این حوزه را مرهون همکاری و همراهی مهندس یزدی زاده و عموم بسیجیان و کارکنان شرکت دانست.

در ادامه سرگرد پاسدار مهران مختاری فرمانده جدید ذوب آهن نیز طی سخنان کوتاهی خود را فرزند خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان معرفی نموده و گفت : مسئولیت فرماندهی بسیج ذوب آهن برایم یک نعمت است و همه می دانیم که در برابر هر نعمتی در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشیم .بنابراین با مساعدت و همکاری مدیریت عالی ، کارکنان و بسیجیان ذوب آهن اهداف بسیج و اهداف ذوب آهن را دنبال خواهیم نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها