همایش تجلیل از برترین های حلقات صالحین شهرستان رودبار با حضور فرمانده سپاه شهرستان رودبار و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) رودبار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۶۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، همایش تجلیل از برترین های حلقات صالحین شهرستان رودبار با حضور فرمانده سپاه شهرستان رودبار و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) رودبار برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار در این همایش ضمن گرامیداشت ایام 9 دی و دهه بصیرت و حضور، با بیان اینکه برخی ها در صدد کمرنگ جلوه دادن فتنه هستند، نسبت به تبیین ابعاد گسترده فتنه 88 تاکید کرد و اظهار داشت: برخی مسئولین بنا دارند موضوع فتنه از اذهان مردم پاک شود، لذا انتظار می رود جریان فتنه از زوایای مختلف مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.
سرهنگ پاسدار جاوید فلاح، تشکیل حلقات صالحین را کاری ارزشمند و موثر توصیف کرد و یادآور شد: صالحین رویش های انقلاب اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: الگوی تربیتی فرزندان و نوجوانان بسیجی با تکیه بر خدای متعال، منش اهل بیت و سیره شهدا بوده است، که در این مسیر ارزشمند قدم بر داشتند.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار با بیان اینکه در چنین فضای غبارآلود جامعه بسیاری از دختران و پسران جوان بدون نماز شب، نمی خوابند، اذعان کرد: لقمه حلال، نگاه پاک و تفکر، اندیشه و دامان پاک پدر و مادر سبب رویش فرزندانی صالح می شود.
سرهنگ فلاح با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف بنیان خانواده است، گفت: تلاش دشمن نابودی بنیان خانواده اسلامی - ایرانی است و باید هوشیارانه عمل کنیم.
به گفته وی، عبادت و ستایش خداوند زمانی رنگ و بوی خدایی می دهد که با کمک و نگاه به مردم توام باشد.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار با تاکید برتوجه به مقوله کتابخوانی، اظهار کرد: مطالعه کتاب انسان را متعالی می کند.
سرهنگ فلاح با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی بویژه در نسل جوان، بیان کرد: در فضای مجازی فقط مصرف کننده نباشید، خودتان تولیدات ارائه دهید.
به گفته وی، جوانان و نوجوانان با تولید محتوای خوب و ارزشمند در فضای مجازی، موثر باشند.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار با اشاره به مسئله نفوذ دشمن در رگه های مختلف، اظهار کرد: دشمن با جریان «نفوذ» در صدد ضربه زدن به اصل نظام است.
سرهنگ پاسدار فلاح با بیان اینکه جریان «نفوذ» از اول انقلاب و حتی در صدر اسلام بوده است، گفت: آنهایی که به امام، انقلاب و رهبری نظام خیانت کردند، خودشان از نزدیکان امام و رهبری بودند.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد، بیان کرد: برخی از هیئت امناها، متولیان فرهنگی و مسئولین در تلاشند تا جوان انقلابی را از مسجد دور کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات