دبیر قرارگاه حمایت از کالای ایرانی گفت: همانطور که امنیت کشورمان را مدیون مدافعان حرم هستیم و با کمک آنها به دست آورده‌ایم، امنیت بازار را نیز باید با کمک جوانان متدین به دست آوریم و آنها بتوانند بازار را در اختیار خود قرار دهند و ما در بازار کشور با افرادی با همان روحیه شهدای حرم نیازمندیم.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۱۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش سرویس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج؛ غلامرضا حسن‌پور دبیر قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه جشنواره ایرانی اظهار کرد: تهیه جهیزیه دغدغه بسیاری از افراد است که امیدواریم بتوانیم با برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی در تسهیل امر ازدواج قدمی برداشته باشیم.

وی افزود: قرارگاه حمایت از کالای ایرانی در سازمان بسیج کشور، برای حمایت از تولید کاهای ایرانی ایجاد شده است.

در بازار کشور به افرادی مانند شهدای حرم نیازمندیم

حسن‌‌پور بیان کرد: همانطور که امنیت کشورمان را مدیون مدافعان حرم هستیم و با کمک آنها به دست آورده‌ایم، امنیت بازار را نیز باید با کمک جوانان متدین به دست آوریم و آنها بتوانند بازار را در اختیار خود قرار دهند و ما در بازار کشور با افرادی با همان روحیه شهدای حرم نیازمندیم.

دبیرقرارگاه حمایت از کالای ایرانی خاطر نشان کرد: بسیجی فردی است که منافع ملی کشور را در اولویت امور خود قرار می‌دهد، حال فرق ندارد که از چه قومیتی بوده و یا چه قیافه‌ای داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور جوانان مومن و انقلابی در فضای مجازی اظهار کرد: در شرایط فعلی فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی در فروشگاه‌های اینترنتی شرایط مناسبی را ایجاد کرده‌اند که باید همه دغدغه‌مندان کشور در این زمینه فعالیت کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: ما نیز باید فضا ایجاد کنیم تا کالاهای ایرانی در آن معرفی شوند؛ کارگروه‌هایی برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم در آنجا تولید کنندگان ایرانی را دور هم جمع کنیم و حتی مشاغل خانگی نیز در این فضا ورود کنند. هر جوانی که طرح یا ایده‌ای داشته باشد می‌تواند آن را در این کارگروه ارائه دهد.

رئیس بسیج اصناف و بازرگانان اظهار کرد: ما معتقدیم که در شرایط فعلی کشور باید به موضوع صادرات بیشتر از پیش اهمیت داده شود و افسران اقتصادی کشور باید در این زمینه ورود کنند.

ارسال نظرات