دست های بیکار ذهن شیطان در جامعه را ایفا می کنند

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان در آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی زنجان با شناخت کافی نسبت به بیکاری و آسیب های اجتماعی گفت :دست های بیکار ذهن شیطان در جامعه را ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۷۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ، دکتر حسن طغرانگار با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رابطه آسیبهای اجتماعی که مکلف به کارجهادی می باشیم، اظهار داشت:نداشتن شغل یک آسیب بسیار جدی است.

وی با اشاره به اینکه بسیار سخت و دشوار است که دانشجوی فارغ التحصیل بیکاری را تجربه نماید تصریح کرد :دانشجو باید کار آفرین باشد و این بدان معناست که ضمن ایجاد کار برای خود، برای سایر جوانان نیز تولید کار نماید.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان با ابراز خرسندی از اینکه در این نمایشگاه مسیری را آغاز نموده ایم که مثمر ثمر واقع گردد،خاطرنشان کرد :معرفی ظرفیت های دانشگاه جامع علمی و کاربردی در زمینه اشتغال کار آفرینی مراکز تحت نظارت ، حمایت از کسب و کار محلی و کمک به توسعه فضای کسب و کار از عمدا ترین اهداف این نمایشگاه است.

طغرانگار افزود:شناسایی فرصت های شغلی مورد نیاز، تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره گیری از منابع انسانی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید.

چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از 18 تا 20 دی ماه جاری از ساعت 15 تا 19 عصر در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان برپا و پذیرای علاقمندان است.

ارسال نظرات