مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس پنج میلیون نفر در صحنه بودند و در عصر امروز چهار برابر رشد جمعیت برای مقابله با دشمن را داریم ،عنوان کرد :با وجود تهاجم دشمن در زمینه فرهنگی و اعتقادی بسیج و سپاه قدم های مثبتی در این راستا نهاده است.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۷۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ، حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به اینکه خلاء مدیریتی در دنیا و جامعه امروزی و بخشی از نظام جمهوری اسلامی خود را نمایان کرده است ،گفت :مدیریت بشری و مدیریت الهی رو در روی هم قرار گرفته است.

حجت الاسلام حسن بیگدلی رویکرد سپاه را که مدیریت الهی، فقهی و اسلامی را در برنامه های خود گنجانده است، اظهار داشت:در تمامی زمینه ها همچون عمران و آبادانی، سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، تعلیم و تربیت، فرهنگی به دنبال اطاعت از دستورات الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه بسیج و سپاه همچون یک رکن در کنار نهاد صداوسیما و نهادهای فرهنگی در بعد نرم عمل می کند،خاطر نشان کرد :با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما توانسته ایم در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم و نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

بیگدلی با قدردانی از عملکرد صداوسیمای مرکز زنجان در ترویج برنامه های بسیج  که بر گرفته از مردم می باشد تصریح کرد : برنامه امتداد، مدرسه عشق و واحد خبر به خوبی در انعکاس برنامه های سپاه و بسیج در تلاش است.

وی با تاکید بر اینکه چهل سالگی انقلاب علیرغم برنامه های دشمن فرا رسیده است ،تصریح کرد:بسیج در عرصه های مختلف مثمر ثمر بوده است و کسانیکه ذهن باطل نسبت به سپاه و بسیج دارند باعملکرد آن متوجه می شوند که سپاه از حیثیت و آبرو و جان مایه گذاشته است.

ارسال نظرات