خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع بیش از 138 میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستایی و فاقد گاز شهری منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، داوود فعال‌پور در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و آغاز بارش های زمستانی در منطقه و جلوگیری از اختلال در روند سوخت‌رسانی به نقاط صعب العبور، بیش از ۱۳۸میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستایی و فاقد گاز شهری منطقه توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: تمهیدات لازم برای توزیع به موقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید آماده خدمت‌رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی را دارند.

وی گفت: ۱۶باب تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه فعال بوده و وظیفه توزیع روزانه ۱۱۰تن گاز مایع برای مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری و خانوارهای روستایی را برعهده دارند.

فعال‌پور تصریح کرد: ۲۵۳ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در منطقه میاندوآب فعالیت دارند.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و۹۰ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده‌های نفتی را به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی برعهده دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات