فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در عملیات کربلای ۴ و ۵ رزمندگان استان اردبیل نقش تاثیرگذاری داشتند و توانستند به دستاورد‌های خوبی در این عملیات دست یابند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۲۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
رزمندگان استان اردبیل در عملیات کربلای ۴ و ۵ نقش تاثیرگذاری داشتند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازده قانع شامگاه سه شنبه ۱۸ دی در یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام کربلای ۴ و ۵ در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در این عملیات‌ها ۲۶۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده که یاد این شهدا برای همیشه در تاریخ کشور جاودان مانده است.

سردار جلیل بابازاده تصریح کرد: در عملیات کربلای ۴ و ۵ رزمندگان استان اردبیل نقش تاثیرگذاری داشتند و توانستند به دستاورد‌های خوبی در این عملیات دست یابند و امروز مراسم باشکوهی برای زنده نگه داشتن نام و یاد این شهدا برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی در عرصه کنونی کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا بوده چرا که اقتدار و امنیت کنونی کشور در سایه خون شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف ما بوده که باید همگان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بابازاده گفت: دشمنان و استکبار جهانی در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و ملت ایران هیچگاه از آرمان‌های شهدا دوری نمی‌کنند و همیشه در مسیر شهدای والامقام حرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: اردبیل جایگاه آیت‌الله مشگینی‌ها، آیت‌االه مروج‌ها و شهید بالازاده‌هاست و در هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقامی را تقدیم نظام کرده است.

در پایان این مراسم با اجرای مداحی توسط حاج بهروز سرباز و شعرخوانی استاد ولی الله کلامی زنجانی شاعر ملی، یاد و خاطره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار