امام جمعه شهرری در ویژه برنامه سالروز تاسیس هسته گزینش:

اگر هر کسی قبل از شروع کار به آن کار فکر و تدبیر کند پشیمان نخواهد شد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری با اشاره به اهمیت ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) و تالیف کتب حکمتنامه از سوی آیت الله ری شهری در خصوص سخنان ارزشمند این مرجع بزرگ شیعه گفت: با توجه به حدیث نقل از امام محمد جواد (ع) اگر هر شخصی قبل از شروع کار به آن کار فکر و تدبیر کند پشیمان نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۱۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به سیره و منش حضرت رسول اکرم(ص) و الگوپذیری از زندگی آن حضرت گفت: ارتباط و پیوند با خداوند متعال برای تمامی افراد به ویژه کسانیکه دارای منصب و مسئولیت هستند و حفظ حقوق و آبروی مردم مهم و ضروریست .

وی با اشاره به اینکه راه تقرب به خدا خدمت به خلق است گفت: مسئولیت هسته گزینش حساس است و وظیفه مهم انجام درست و مناسب گزینش و توجه یه این نکته که افراد مورد گزینش مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهند بر عهده شما است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با تاکید بر توجه به معنویات و رعایت حقوق خانواده و تبعیت از زندگی پیغمبر مکرم اسلام گفت: در صورتیکه زندگی هر انسانی بر پایه ارتباط و پیوند قوی با خداوند متعال؛ خدمت به خلق و رعایت حقوق خانواده باشد سعادت دنیا و آخرت نصیب وی می شود.

 ویژه برنامه سالروز تاسیس هسته گزینش با حضور دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران، امام جمعه شهرری، شهردار منطقه ،پرسنل هسته گزینش و مدیران گزینش مناطق شهرداری تهران به همراه خانواده آنان در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظرات