وظیفه اصلی هسته گزینش غربالگری برای جذب و ارزیابی کارکرد پرسنل است

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در ویژه برنامه سالروز تاسیس هسته گزینش که در سالن شیخ صدوق برگزار شد گفت : مجموعه هسته گزینش در راستای انتخاب اشخاص متعهد باعث اعتبار و برندینگ شهرداری تهران می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۱۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان اینکه هسته گزینش با دستور حضرت امام راحل(ره) با دو هدف غربالگری برای حضور افراد در سازمانها و نهادها و  ارزیابی آنها در حین ماموریت تاسیس شد افزود: یکی از چالشهای امروز در سازمان شهرداری به واسطه مشکلات اقتصادی بحث برندینگ و اثربخشی خدمات شهرداری است که مجموعه هسته گزینش در راستای انتخاب اشخاص متعهد برای ورود و ادامه فعالیت افراد حاضر این سازمان موثر است.

افشار گفت: در آینده نیاز است تا در راستای اصلاح افکار عمومی مردم در خصوص ارتباط با شهرداری اقدامات موثرتری صورت گیرد و با توجه به محدودیت منابع، اثربخشی افراد در سازمان ارتقاء یابد که خوشبختانه عملکرد مجموعه هسته گزینش در این راستا برجسته بوده است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس هسته گزینش گفت: امید است باتوجه به ماموریت مهم این مجموعه شما عزیزان با کسب معنویت از فضای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در تحقق اهداف این مرکز موفق تر از پیش عمل کنید.

افشار با بیان اینکه به واسطه حضرت عبدالعظیم (ع) شخصیت های بزرگی از جمله شیخ صدوق در راستای حفظ و صیانت از دین در ری حضور یافتند گفت: با تالیف کتبی معتبر از جمله اربعه شیعه از آثار شیخ صدوق مجموعه احادیث معتبر ائمه معصوم جمع آوری و از انحرافها به دور ماند.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالشهای دنیای امروز به واسطه سیاست گذاری حاکمیت امپریالیستی، بی هویتی دنیای پیشرفته است گفت: خوشبختانه در کشور ما به واسطه وجود ائمه اطهار و شخصیتهای بزرگی که در راستای حفظ هویت دین اسلام تلاش کردند، می توانیم با استناد به مصادیق سیره نبوی و عملی کردن آن برای کلیه افرادی که در  منصب خدمات رسانی هستند از بی هویتی مصون بمانیم و این سیره را به عنوان دستاورد 1400 ساله حفظ کنیم.

شهردار منطقه 20 ابراز امیدواری کرد در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با همکاری و راهبری مجموعه هسته گزینش، در ارائه خدمات شایسته به شهروندان تهرانی و منطقه 20 پیشگام باشیم.

همچنین در این مراسم حمید محسنی دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به همکاران حاضر در این برنامه و تشکر از شهردار منطقه 20 برای میزبانی از همکاران این مجموعه ؛ از همکاران و پرسنل شهرداری تهران در حوزه گزینش تقدیر و تشکر و خداقوت گفت و تشرف در آستان مقدس سیدالکریم و امامزادگان واجب التعظیم را مایه مباهات دانست.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری با اشاره به اهمیت ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) و  تالیف کتب حکمتنامه از سوی آیت  الله ری شهری در خصوص سخنان ارزشمند این مرجع بزرگ شیعه گفت: با توجه به حدیث نقل از امام محمد جواد (ع) اگر هر شخصی قبل از شروع کار به آن کار فکر و تدبیر کند پشیمان نخواهد شد.

وی با اشاره به سیره و منش حضرت رسول اکرم(ص) و الگوپذیری از زندگی آن حضرت گفت: ارتباط و پیوند با خداوند متعال برای تمامی افراد به ویژه کسانیکه دارای منصب و مسئولیت هستند و حفظ حقوق و آبروی مردم مهم و ضروریست .

وی با اشاره به اینکه راه تقرب به خدا خدمت به خلق است گفت: مسئولیت هسته گزینش حساس است و وظیفه مهم انجام درست و مناسب گزینش و توجه یه این نکته که افراد مورد گزینش مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهند بر عهده شما است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با تاکید بر توجه به معنویات و رعایت حقوق خانواده و تبعیت از زندگی پیغمبر مکرم اسلام گفت: در صورتیکه زندگی هر انسانی بر پایه ارتباط و پیوند قوی با خداوند متعال؛ خدمت به خلق و رعایت حقوق خانواده باشد سعادت دنیا و آخرت نصیب وی می شود.

این مراسم به مناسبت سالروز تاسیس هسته گزینش با حضور دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران، امام جمعه شهرری، شهردار منطقه ،پرسنل هسته گزینش و مدیران گزینش مناطق شهرداری تهران به همراه خانواده آنان در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظرات