نادر قاضی‌پور در نشست کمیسیون اقتصادی به عنوان رئیس هیأت تحقیق و تفحص از گمرک انتخاب شد همچنین عامر کعبی و زهرا سعیدی به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۰۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه  و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری  فارس، در تشریح نشست  عصر امروز کمیسیون مطبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با دستور انتخاب اعضای هیأت رئیسه، رئیس هیأت تحقیق و تفحص از گمرک برگزار شد.

وی افزود: بر اساس انتخابات برگزار شده و حداکثر آراء مأخوذه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به عنوان رئیس این هیأت و همچنین عامری کعبی نماینده آبادان و زهرا سعیدی مبارکه نماینده مبارکه به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین با رأی اعضای اسماعیلی نماینده ؟؟ دبیر هیأت تحقیق و تفحص از گمرک شد.

سعیدی بر همین اساس اضافه کرد: لازم به ذکر است درخواست تحقیق و تفحص از گمرک جمهوری اسلامی سه ماه گذشته در مجلس مطرح شد و پس از آن با در دستور قرار گرفتن این درخواست در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

وی همچنین عنوان کرد: هفته گذشته با رأی اعضای کمیسوین اقتصادی 14 نفر از نمایندگان به عنوان اعضای هیأت تحقیق و تفحص از گمرک جمهوری اسلامی مشخص شده و در جلسه امروز نیز بر اساس رأی اعضای هیأت تحقیق و تفحص، هیأت رئیسه این هیأت نیز انتخاب شد.

ارسال نظرات