دیدار اساتید و سرمربیان حلقه‌های صالحین سبزوار با نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار

اساتید و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان سبزوار در دیدار از نماینده، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار آسیب‌های اجتماعی شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۷۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اساتید و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان سبزوار در دیدار با نماینده، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار ضمن ارائه گزارش از عملکرد حلقه‌های صالحین در خصوص آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان تبادل نظر کرده و راهکار‌های موجود را جهت مقابله با آن بررسی نمودند.

حجت الاسلام علی خداشاهی ضمن نیاز سنجی انجام گرفته در این جلسه برلزوم محتواسازی که رسالت اصلی این جلسات و اندیشمندان انقلابی و بسیجی است تاکید نمود و در ادامه گفت: این جلسات باید به پایگاهی جهت ریشه یابی آسیب‌های موجود و ارائه راهکار‌های علمی و قابل پیگیری در مقابله با آن تبدیل شود.

نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سبزوار در ادامه موضوعاتی را جزء نیاز‌های روز جامعه معرفی و برای شروع موضوع "اسلام آمریکایی و مولفه‌های آن چیست و جریان‌های موجود در کشور و شهرستان که در این موضوع تلاش میکنند کدامند" را جهت مباحثه و ارائه محتوای مناسب برای آن معرفی نمودند.

حجه اسلام خداشاهی اظهار داشت: لازم است این موضوع در پنج جلسه با حضور اساتید، سرمربیان، مربیان وسرگروه‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و محتوای لازم جهت ارائه بینش اسلامی به حلقه‌های صالحین تزریق شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار