خبرهای داغ:
سردار رسول سنایی راد در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: پاک کردن لکه ننگ داعش از چهره اسلام، از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۵۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سردار رسول سنایی راد در جمع نمازگزاران مسجد هاشمیه خمینی شهر ضمن تجلیل از سابقه تدین و انقلابی گری مردم خمینی شهر و ایثارگری شهدای تاسیس و تثبیت انقلاب اسلامی این شهر، در تبیین دستاوردهای بی شمار و بی نظیر انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و حتی دنیا در ابعاد علمی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و ...  تاکید کرد: مهم تر از این دستاوردها، توفیق در معرفی اسلام ناب و نجات آن از دست داعیه داران دروغین و منافق و پاک کردن لکه ننگ داعش و تفکر تکفیری از چهره نورانی اسلام است که باید شاکر این توفیقات باشیم.

وی از حضور مردم و وجود رهبری دینی به عنوان ارکان انقلاب اسلامی نام برد و افزود: همانطور که این موارد از ارکان وقوع انقلاب اسلامی بوده، قطعا در استمرار و تثبیت و اقتدار نظام اسلامی هم، همان جایگاه و ارزش را دارند، به همین دلیل دشمن قصد سست کردن آن ارکان را دارد تا بتواند حاکمیت دینی را زمینگیر و ساقط کند که البته رسیدن به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و کسب دستاوردهای عظیم و گسترده نشان از عدم توفیق دشمن در جدا کردن حمایت و اطاعت مردمی از رهبری دینی است، البته نظام استکباری هنوز ناامید از این ترفند نشده و با فشار اقتصادی و روانی و بهره برداری از سوء مدیریت اجرایی در داخل، قطع حمایت مردمی از نظام را دنبال می کند.

مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در طول این 40 سال در هر عرصه ای که تکلیف گرایانه و برای اسلام اقدام کرده ایم پیروز و موفق بوده ایم و هر کجا که خودخواهی و خودشیفتگی بوده، با مشکلات جدی مواجه شده ایم .

ایشان پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت دفاع مقدس و دستاوردهای موشکی و هسته ای را مصادیقی از  عرصه های حضور خالصانه و تکلیف گرایانه عنوان کرد و اظهار داشت: شخصیتی مثل شهید شهریاری که توانست در موضوع هسته ای برای نظام اسلامی افتخار آفرینی کند، حاضر به دریافت هدیه و پاداش نمی شود ولی متاسفانه عده ای دیگر هم هستند که با حضور خودخواهانه و با خودشیفتگی تمام باعث توقف توفیقات نظام اسلامی می شوند و خود را هم طلبکار انقلاب دانسته و سکه و هدیه دریافت می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها