مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسيج گفت: تعداد کل واحدهای در حال احداث ، در شرف اجرا ، در دست طراحی و اخذ پروانه از سوی بنیاد مسکن استان، در قالب تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در طی 2 سال گذشته، 548 واحد بوده و 56 واحد نیز اتمام و به متقاضیان واگذار شده است، به طوری که میانگین ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار کم درآمد از سال 81 تا پایان 95، 852 واحد مسکونی بوده که به طور میانگین 61 واحد مسکونی در سال می باشد، در حالی که این میزان طی 2 سال گذشته به طور میانگین به 302 واحد در سال رسیده که می توان گفت در این زمینه رشد 500 درصدی داشته ایم.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۳۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاري بسيج،سجاد صنعتی منفرد إظهار كرد:ساخت مسکن 12 واحدی گلسار ابهر، 25 واحدی سلطانیه و 288 واحدی گلشهر زنجان با اعتبار پیش بینی شده 850 میلیارد ریال در سال جاری ، از سوی بنیاد مسکن استان در دست طراحی است.
وی بر لزوم ساخت واحدهاي مسكوني مقاوم و امن در مقابل خطرات حوادث طبيعي تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن استان با فراهم نمودن زمینه های لازم، علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدهای مسکونی براساس استانداردهای لازم توجه داشته و همواره با رعایت اصول فنی و مهندسی بر افزایش کیفیت ساخت و سازها تاکید جدی دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد : تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است.
صنعتی منفرد با بیان اینکه، بنیاد مسکن استان با وجود نیروهای تخصصی و فنی در اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد موفق عمل نموده است، اظهار کرد: این نهاد با مطالعه و شناسایی مناطق مناسب برای احداث مجتمع های مسکونی و تولید انبوه در شهرهای مختلف استان در قالب مسکن محرومین، اقدام به تامین زمین، طراحی، تامین منابع مالی، اجرا، نظارت کمی و کیفی بر اجرا و واگذاری کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بنیاد مسکن استان توانسته از ابتدا تاکنون 908 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد احداث کند.
وی در پایان از اجرای پروژه های ورزشی در سطح استان ( سالن های بدمینتون شهرهای ابهر و خرمدره از محل اعتبارت استانی) و پروژه های عمرانی (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) از محل اعتبارات استانی و پروژه های سرمایه گذاری در سطح استان خبر داد.

ارسال نظرات