مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی استان عنوان کرد:
نفوذی های غربی و بعضی از لاابالی های داخلی به صورت نرم مشغول پیاده سازی توطئه کثیف کشف حجاب در جامعه اسلامی و خصوصا دختران ایرانی هستند.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۱۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 17دیماه سالروز فرمان رضاشاه قلدر مبنی برکشف حجاب است، که از تلخ ترین ایام برای مردان باغیرت و زنان باحیای ایران در دوران پهلوی به شمار می رود.

حجت الاسلام مصطفی عباسی افزود: بعضی از زنان آن دوران برای حفظ حجاب خود از دست ماموران رضاخان مجبور شدند سالها در خانه خود را حبس کنند، تا مبادا در کوچه و خیابان پرده حیا و عفتشان به زوربیافتد.

وی ادامه داد: مسترهمفر، جاسوس انگلیسی درکتاب خاطرات خود می گوید یکی از راه های نفوذ و تسلط برشیعه و مسلمانان، برداشتن حجاب از سر زنان و دختران آنهاست.

عباسی خاطرنشان کرد: رضاقلدر با زور نتوانست سیاست انگلیسی – امریکایی - صهیونیستیِ کشف حجاب را در این مملکت پیاده کند، گرچه بعضی از خود فروختگان آن روز باذوق، حجاب را برداشتند؛ اما بعد از انقلاب، نفوذی های غربی و بعضی از لاابالی های داخلی به صورت نرم مشغول پیاده سازی این توطئه کثیف در جامعه اسلامی و خصوصا دختران ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: و تاسف بارتر اینکه بعضی از به اصطلاح روشنفکرنماها و مسئولین این نظام اسلامی با خیانت به خون شهدا با آنها همراهی می کنند، گرچه همه دلسوزین نظام و انقلاب منشاء این سیاست ها را می دانند؛ مگر نه این است که دختری که سال گذشته در خیابان انقلاب تهران کشف حجاب کرد امروز در دامن اربابان غربی خود خواستار تحریم مردم ایران به خاطر حجاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان به اهمیت نقش زنان در تربیت فرزندان و نسل مؤمن و انقلابی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از هر زمان دیگری بیشتر تلاش می کند تا با جاذبه های دروغین نسل جوان و خصوصا زنان جامعه را فریب داده و آنها را به فساد بکشاند و وظیفه ما در روشنگری سنگین تر است، که حضرت روح الله فرمودند؛ صلاح و فساد یک جامعه به زنان آن جامعه است.

ارسال نظرات