به مناسبت درگذشت والد امام جمعه دهاقان منتشر شد
سید امیر حجازی مدیرمکتب القرآن و عقیدتی حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان دهاقان باصدور پیامی درگذشت مرحوم حاج جواد رضوانی والد امام جمعه دهاقان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۱۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید امیر حجازی مدیرمکتب القرآن و عقیدتی حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان دهاقان باصدور پیامی درگذشت مرحوم حاج جواد رضوانی والد امام جمعه دهاقان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضوانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهاقان

دریافت خبر درگذشت مرحوم حاج جواد رضوانی والد گرانقدر مومن،انقلابی، و ولایی جنابعالی موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.
تلاش و مجاهدت پدران این سرزمین در تربیت و به ثمر نشاندن فرزندان مومن و شجاعی که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و اسلام عزیز صرف کرده اند ، ستودنی و بی بدلیل است و بی شک این پدران سهم بزرگی در پاسداشت انقلاب ، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تربیت نسل مجاهد و انقلابی دارند که بایستی به نوبه خود مورد تعظیم و تکریم قرار گیرد.
اینجانب سالها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر آن پدر فداکار را در راه قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) و تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون جناب عالی و سایر فرزندان که خدمات و مجاهدت های مخلصانه ای در آوردگاه انسان ساز دفاع مقدس و سنگرهای حساس پس از آن از خود نشان داده اید را ارج نهاده و با قلبی آکنده از حزن و اندوه ، از آستان اقدس ربوبی برای آن مرحوم علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صالحین و صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم. مراسم مجلس ترحیم زنده یاد حاج جواد رضوانی
چهارشنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱ صبح سینیه اعظم دهاقان

ارسال نظرات