خبرهای داغ:
هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب که یکی از مهم‌ترین مراسم اهدای جوایز سینمایی در آمریکا پیش از مراسم اسکار محسوب می‌شود، جوایز اصلی خود را به پیشانی سفیدترین صهیونیست‌های حاضر در هالیوود اهداء کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۸۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جایزه بهترین فیلم درام به «حماسه کولی» به تهیه کنندگی جاسوس معروف اسرائیلی و دلال سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی، «آرنون میلچان» و کمپانی‌اش یعنی «ریجنسی» رسید که زندگی یکی از فاسدترین خوانندگان معاصر انگلیسی را به تصویر کشیده و به تجلیل از وی پرداخته است. قابل ذکر است این خواننده زندگی بسیار مفسده انگیزی داشت و سرانجام با بیماری ایدز و در شرایط اسف‌انگیزی در ۴۵ سالگی درگذشت.

فیلم «حماسه کولی» در شرایطی برنده جایزه بهترین فیلم درام شد که برخلاف روال استاندارد اهدای جوایز، در رشته‌های اصلی فیلمنامه و کارگردانی حتی نامزد دریافت جایزه هم نشده بود! به نظر می‌آید حضور «آرنون میلچان» اسرائیلی و همچنین ترویج انحرافات جنسی، اهمیت بیشتری از استانداردهای هنری برای اهدای جایزه بهترین فیلم را داشته‌اند.

ضمن اینکه جایزه بهترین بازیگر مرد (که درواقع دومین جایزه پراهمیت اینگونه مراسم محسوب می‌شوند) نیز به «رامی مالک» ایفاگر نقش این خواننده انگلیسی رسید. درحالی که بسیاری از کارشناسان و منتقدین با تعجب از اعطای چنین جایزه‌ای، آن را شایسته دیگر کاندیداها می‌دانستند.


یادآوری می‌شود که «آرنون میلچان» پیش از این نیز با فیلم‌هایی همچون «۱۲ سال بردگی»، «مرد پرنده» و همچنین آثاری مانند «از گوربرخاسته » و «The Big Short»، «محرمانه لس آنجلس»، «جی اف کی»، «زن زیبا» و… سال‌ها برنده جوایز بهترین فیلم اسکار و یا نامزد دریافت آنها بوده است.


جایزه بهترین فیلم کمدی مراسم گلدن گلوب امسال نیز به فیلم «کتاب سبز» رسید که محصول دو کمپانی معروف استیون اسپیلبرگ (یهودی صهیونیست معروف هالیوود) یعنی «دریم ورکس» و «امبلین» است. فیلمی که دو جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد و بهترین فیلمنامه را هم دریافت نمود. در فیلم «کتاب سبز» نیز پرداختن به انحرافات جنسی دیده می‌شود.


لازم به یادآوری است که همه ساله در مراسم اهدای جوایز سینمایی در آمریکا، صرف نظر از هرگونه استاندارد و قدرت هنری و معیارهای سینمایی، آثار مروج انحراف‌های جنسی همچون یک سنت برگزیده شده و در بسیاری از دوره‌ها برنده جوایز اصلی می‌شوند تا این سبک زندگی ضدانسانی همواره در صدر رفتارهای ترویجی سینمای هالیوود قرار داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها