سرمربی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان:

مشکل بیمه جانبازان مرتفع شود

سرمربی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با بیان اینکه يكي از اثرات حفظ حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری از فروپاشی خانواده است گفت: مشکل بیمه تکمیلی جانبازان مرتفع شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۶۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام بهروز شمسي فرظهر با اشاره به سالروز شهادت شهيدان سردار احمد كاظمي و ستاري در 15 و 19 دي ماه اظهار داشت: شهيدان با خون خود از امنيت و اقتدار اين كشور دفاع كردند.

وي از 17 دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان ملعون يادكرد و افزود: حجاب يكي از ارزش ها و واجبات دینی ماست كه دشمنان با كشف حجاب به دنبال ارزش زدایی، غيرت زدايي، دین زدایی و جایگزینی ارزش های غربی به جای ارزش های دینی بودند.

سرمربی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: دشمنان مي خواستند زن را ابزار خود قرار دهند اما زنان پاکدامن با استقامت و هوشیاری خود نقشه دشمنان را نقش برآب کردند؛ يكي از اثرات حفظ حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری از فروپاشی خانواده است و زنان مومن ما از حجاب و پوشش خود مراقبت و مواظبت کنند که ارزش و کرامت انسانی آنان را حفظ می کند.

وي قیام خونین مردم قم در 19 دي را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و بیان کرد: ساواک با منتشر کردن مقاله ای قصد اهانت به امام(ره) را داشت اما مردم با بصيرت، آگاهي و شناخت صحیح و به موقع از دشمن قیام کردند و اين قيام به سراسر کشور انتقال يافت و موجبات پیروزی انقلاب اسلامي فراهم شد.

شمسی  فر با ابراز اينكه دلاوران خطه لرستان در كربلاي 4 زمینه عمليات كربلاي 5 را فراهم کردند كه دستاوردهاي بسياري براي كشور داشت تصریحکرد: رهبری ۹ ماه پیش در جواب آمریکائيان که گفته بودند ایران بايد از منطقه خارج شود گفتند بدانید آمریکا و نظایر آن پایشان از منطقه خارج خواهد شد، آن ها می خواستند ایران در منطقه نباشد اما خودشان امروز بیرون می روند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امیر کبیر و ماندگاري برخي چهره ها در تاریخ خاطرنشان كرد: مسئولیت پذیری، انجام درست مسئولیت، تلاش خالصانه برای خدمت به مردم، استکبارستیزی، حفظ استقلال و عزت کشور از خصائل برتر چهره هاي ماندگار در تاريخ است؛ مسئولان اگر می خواهند نام نیکی از آن ها در تاريخ بماند باید امثال اين ویژگی ها را داشته باشند.

 سرمربی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به بخشي از كلام امام علي(ع) كه پست و مقام طعمه نيست بلکه وظيفه است گفت: مسئول کسی است که از او سوال می شود و روز قیامت سوال کننده خداست و کسی که مسئولیتي قبول کرده است بايد جوابگو باشد؛ جانبازان ما مشکل بیمه تکمیلی پیدا کردند، مسئولان بدانند پست و مقامشان مرهون خون شهداست و اگر شهدا نبودند این میز و پست در اختیار آنها نبود بنابراین مسئولان باید در صدد رفع مشکلات جانبازان باشند.

ارسال نظرات