اعضای بدن فرزند سردار شهید ایرج آقابزرگی از فرماندهان دفاع مقدس تیپ44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری به بیماران نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هماهنگ کننده تیم اهدای عضو چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن جوان 32ساله محمد مهدی فرزند سردار شهید ایرج آقابزرگی به بیماران نیازمند اهدا شد.

زهرا سیاح افزود: کبد مهدمهدی آقابزرگی که در دهم دی ماه سال جاری بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده شهید، برای پیوند به شیراز  ارسال و کلیه ها در بیمارستان محل خدمتش (بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد) به دو بیمار ۴۰ و ۴۳ ساله لردگانی پیوند زده شد.

گفتنی است:  سردار شهید ایرج آقابزرگی نافچی متولد  16 دی ماه سال 1341 در شهر نافچ  از توابع شهرستان شهرکرد بود که از سال 1360 وارد بسیج و عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در سال 62 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

ایرج آقابزرگی، سال 63 ازدواج و در شهریور 1365صاحب فرزندی شد که او را محمدمهدی نام نهادند و امروز با ادامه راه پدر و اهدای اعضای بدنش، نام و یاد و راه پدر عزیزش را در ذهن میلیون ها عاشق فرهنگ ایثار و شهادت زنده کرد.

 جای جای جبهه ی نبرد بویژه؛ شوش، خرمشهر، کانال پرورش ماهی، جاده های دهلران، شلمچه، پاسگاه زید، طلایه، هورالهویزه، جزایر مجنون، فاو و …، پر از خاطره های حماسه های سردار دلاور سپاه اسلام شهید ایرج آقابزرگی است و برگی دیگر از صفحات زرین تاریخ ایثار این سرزمین امروز به نام این شهید و فرزند عزیزش آقا محمد مهدی مزین گردید.

ارسال نظرات