خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۶۰۳ خانوار تحت حمایت در استان فاقد مسکن هستند، تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۸۳۴ مسکن شهری و دو هزار و ۷۶۹ مسکن در روستاهای استان نیاز به احداث است.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۴۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۵ مسکن شهری و روستایی برای مددجویان استان ساخته شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از ۵۰۵ واحد مسکن مددجویی ساخته شده در استان، ۱۵۹ واحد در شهرها و ۳۴۶ واحد در روستاهای محروم استان احداث شده و به منظور ساخت این تعداد مسکن مددجویی، ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات هزینه شده است.

سهندی با اشاره به خرید، مرمت و مقاوم‌سازی خانه‌های مددجویی استان، خاطرنشان کرد: طی سال جاری ۵۵ مسکن برای مددجویان استان خریداری شده و دو هزار و ۷۱۵ مورد مسکن نیز تعمیر، بازسازی و مقاوم‌سازی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۸۲ مسکن در آذربایجان‌غربی در دست احداث است، یادآور شد: کمیته امداد در تلاش است تا پایان سال جاری، این مساکن را به مددجویان تحویل دهد و بر اساس آخرین نیازسنجی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۶۰۳ خانوار تحت حمایت در استان فاقد مسکن بوده و از این تعداد یک هزار و ۸۳۴ مسکن شهری و دو هزار و ۷۶۹ مسکن در روستاهای استان نیاز به احداث است.

انتهای پیام

ارسال نظرات