خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو گفت: پیش‌بینی مقام معظم رهبری در زمینه خروج آمریکا از خاک سوریه و عراق بعد از ۹ ماه تحقق یافت و این جز شکست آمریکایی‌ها در سیاستهایشان نبود.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۲۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

 حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان شوط، اظهار کرد: پیش‌بینی مقام معظم رهبری در زمینه خروج آمریکا از خاک سوریه و عراق بعد ۹ ماه تحقق یافت و این جز شکست آمریکایی‌ها در سیاستهای‌شان چیز دیگری نبود.

وی در ادامه مهمترین عامل در خروج نیروهای آمریکایی از منطقه را مقاومت مردم کشور های اسلامی یاد کرد و افزود: مقاومت یک مقوله جهانی است و ایستادن مقابل این حجم غیرت ممکن نیست.

امام جمعه ماکو یادآور شد: قیام مردم قم در واقع در راستای دفاع از ولی فقیه زمان بودکه قیام ۱۹ دی زمینه‌ساز پیرزی انقلاب در سایه بصیرت مردمی بود.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ ولایت فقیه در هدف فتنه بود که همواره این فتنه‌های پوچ از بین رفته و خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از کشورهای جهان بر بحث کشاورزی نوین روی آورده‌اند، خواستار توجه ویژه به این مقوله در منطقه آزاد ماکو شد.

امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه تقویت ملکه تقوا در وجود انسانها جز الزامات است، تاکید کرد: خداوند در چندین شرط رحمت خویش را بر انسان روانه می‌سازد، مگر در صورتی که توبه انسان، در درگاه خداوند مورد اقبال قرار گیرد و ایمان و انجام عمل صالح پیرو آن پیشه سازد.

وی عفو و گذشت را جز سیره نبوی انبیا و جز کمالات انسان واقعی برشمرد و تصریح کرد: عفو، بخشش بنده توسط انسان‌های دیگر مورد لطف خداوند قرار می‌گیرد.

هاشمی گفت: مردم، آستانه صبر و گذشت خود را بالا ببرند، چرا که در پی آن درگیری‌ها و هنجارشکنی‌ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

ارسال نظرات