خبرهای داغ:
اگر پرونده فتنه گران و افرادی که امروز در حصر به سر می برند افشا شود، رسوایی بزرگی برایشان به بار می آید و نظام اسلامی با وجود خطای نابخشودنی سران فتنه، به حصر آن ها اکتفا کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۰۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج،  آیت‌الله محمد یزدی، پیش از ظهر امروز در دیدار سردار نقدی معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه پاسداران که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گزارش های ارایه شده در زمینه پیشرفت‌ها را قابل قبول دانست و عنوان کرد: اگر به وقایع نگاهی منصفانه داشته باشیم می‌بینیم که علی‌رغم دشمنی‌های متعدد پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته است.
وی بیان اینکه اگر این دشمنی‌ها با نظام دیگری رخ می‌داد، آن نظام زمین‌گیر می‌شد، گفت: تمام این توفیقات در سایه الطاف الهی محقق شد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در گذشته برای درمان امراض، از کشورهای عقب افتاده آفریقایی پزشکان وارد کشور شده و خدمات ارائه می‌دادند، اما امروز در رشته های مختلف پزشکی توفیقات بسیار ارزشمندی را کسب کرده و پزشکان ما از برترین متخصصان کشور محسوب می‌شوند.
آیت‌الله یزدی بیان کرد: برخی از خدمات پزشکی در زمینه چشم در سال های آغاز انقلاب تنها در یک بیمارستان در شیراز و در زمان‌های محدود ارائه می‌شد که امروز این خدمات به عنوان خدمات پیش پا افتاده در بیماستان ها ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: اینکه پزشکان ما در کشورهای دشمن به عنوان برترین متخصصان فعالیت می‌کنند، برای ما بسیار قابل تقدیر است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: جمعیت ما نسبت به ۴۰ سال گذشته بیش از دو برابر شده و امکانات زیرساختی شهرها و روستا ها و همچنین تعداد آن‌ها رشد چشمگیری داشته است.
آیت‌الله یزدی با اشاره به توانمندی‌های جوانان خاطرنشان کرد: دشمنان در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، اما امروز به دلیل آگاهی از توان بالای دفاعی ما دیگر در این از این دست اظهارات بیان نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: ما در زمینه پیشرفت حوزه علمیه خواهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم، همچنین در زمینه وجود مدارس در سال های آغازین انقلاب کمبودهای بسیاری وجود داشته که خوشبختانه امروز تعداد مدارس دو شیفته بسیار کم است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در فتنه 88 شاهد بودیم که کسانی که به واسطه همین انقلاب به سمت های مختلف رسیده بودند، دست به اقداماتی زدند که در پی آن برخی از فرصت طلب ها به مقدسات مردم توهین کردند.
آیت الله یزدی ادامه داد: اگر پرونده فتنه گران و افرادی که امروز در حصر به سر می برند افشا شود، رسوایی بزرگی برایشان به بار می آید و نظام اسلامی با وجود خطای نابخشودنی سران فتنه، به حصر آن ها اکتفا کرده است.
وی بیان کرد: در شرایطی که دشمن تمام امکانات خود را برای براندازی نظام اسلامی بسیج کرده، اگر امدادهای الهی نبود، علاوه بر عدم پیشرفت در بخش های مختلف، هیچ اثری از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: باید برای نسل جوان که با خدمات رفاهی خو گرفته به روشنی بیان شود که چه کسانی در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی متحمل هزینه شده اند.
آیت الله یزدی با بیان اینکه نعمت حضور و زندگی در نظام اسلامی بسیار ارزشمند است، عنوان کرد: بنده اعتقاد راسخ دارم که در این عمر 40 ساله انقلاب اسلامی معادل بیش از 400 سال خدمات به کشور صورت گرفته است.

ارسال نظرات