خبرهای داغ:
مراسم یادبود سروان پاسدار مرحوم جواد بن رشید با حضورتمام قشرهای مختلف مردم قدرشناس ، مسئولان و فرماندهان سابق در سپاه هندیجان و خانواده و بستگان مرحوم در مسجد جامع شهرستان برگزارشد که فرمانده ناحیه سپاه هندیجان ضمن تسلیت گفت: از کسانی که در مراسم تشییع ، خاکسپاری و یاد بود شرکت و ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر می شود و مرحوم جواد بن رشید روحیه جهادی و انقلابی داشت و در اکثر کارها برای خدمت به مردم و مخصوصا قشر محروم پیشقدم بود.
کد خبر: ۹۰۹۸۲۷۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم یادبود جانشین ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار مرحوم جواد بن رشید پیش از ظهر دوشنبه اجرای تلاوت قرآن و ذکر مصیبت و سخنرانی، باشکوه خاصی در مسجد جامع شهرستان هندیجان با حضور آحاد مردم و خانواده مرحوم برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد: یاد این عزیز سفر کرده به پاس خدمات شایسته در سپاه و مردم هندیجان برای همیشه در قلب ها می ماند و هیچگاه از یادها فراموش نخواهد شد و سروان پاسدارمرحوم بن رشید فردی مسئولیت پذیر ومومن و بااخلاص بود و با کارهای نیکی که از خود به یادگار گذاشته مردم قدرشناس و ولایتمدار هندیجان به شایستگی ازش نام خواهندبرد.

وی افزود همه ماها به خداوند متعال پناه می بریم و تنها چیزی که به ماآرامش می دهند ذکر آیه انا الله واناالیه راجعون است که موجب صبر و بردباری می شود.

در ادامه مراسم یاد بود سرهنگ دوم پاسدار محمدصالح جمالی اظهار کرد: سروان پاسدار مرحوم جواد بن رشید دارای امتیاز ات خوبی بود ولی از هیچ کدامش برای منافع خود و خانواده اش استفاده نکرد و همیشه براین باور بود که بایستی به حق خود قانع و سو ء استفاده نباید کرد.

وی افرود: خاطرات خوبی با مرحوم دارم و دارای خصوصیات ویژه ایی بود سروان پاسدار بن رشید در هر مسئولیتی سعی داشت امانتدار و پرتلاش باشد و در کاری موفق بود و همیشه یاد خدا و اهل بیت(ع) و به فکر محرومان بود واقعا همه ماها بایستی قدر شناس اینطور افراد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها