خبرهای داغ:
حبیبی گفت:اگر یک دستورالعمل واحد بین دستگاهها وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات رفع می شود. باید یک دستورالعمل منطقه ای جهت انسجام استانها برای مبارزه با قاچاق کالا وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۹۸۲۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:اگر بخشی از مشکلات موجود حل شود ظرفیت استان بسیار افزایش می یابد چرا که توان تولید استان بسیار بالاست.

وی گفت:در بحث تولید قطعات خودرو، استان قزوین از استانهای برتر کشور است و اگر مطالبات بخش تولید پرداخت شود افزایش تولید و راندمان کار خواهیم داشت.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد:شرکتهای وابسته مانند لوازم خانگی پارس اگر مدیریت قویتری داشته باشند می توانند بازار استان را تامین نمایند.

حبیبی عنوان کرد:امکانات دستگاههای عمل کننده در برخورد با قاچاق کالا باید متناسب و به روز باشد.

وی افزود:اگر عوارض استان مجهز به دستگاهای کنترل کننده به روز باشد، در بحث کنترل تردد، اشراف کامل به سایر استانهای مرتبط خواهیم داشت.

حبیبی تصریح کرد:اگر یک دستورالعمل واحد بین دستگاهها وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات رفع می شود. باید یک دستورالعمل منطقه ای جهت انسجام استانها برای مبارزه با قاچاق کالا وجود داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها