به همت بسیج دانشجویی استان سمنان یک واحد مسکونی به مددجوی اهل ایوانکی اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۲۵۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی استان سمنان و با حضور محمد امین بخشیان، مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان و حجت اسلام مقری یک منزل مسکونی به مددجوی نیازمند در روستای چشمه نادی ایوانکی تعلق گرفت.
اردو‌های جهادی یکی از موثرترین و بارزترین نمونه‌های خدمت رسانی در سطح جامعه کم برخوردار است که از اولین ثمرات این اردو‌ها خودسازی و در گام بعدی خدمت رسانی در زمینه‌های مختلف به قشر نیازمند جامعه میباشد.
گروه جهادی دانشگاه عالی ایوانکی یکی از پیشگامان در عرصه خدمت رسانی است که با تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان، در زمینه عمرانی در روستای چشمه نادی اقدام به ساخت یک باب منزل مسکونی برای یکی از مددجویان نیازمند این روستا کرد.
این گروه جهادی فعالیت‌های عمرانی خود را از تاریخ یکم مرداد ماه سال جاری آغاز کرد. ساخت این منزل مسکونی یکی از شاخص‌ترین و بارزترین نمونه‌های فعالیت این گروه می‌باشد که با مشارکت دانشگاه عالی ایوانکی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری ایوانکی، بسیج دانشجویی استان سمنان و جمعی از خیرین شهری انجام گرفته است.
مراسم اهدای این واحد مسکونی با حضور محمد امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مقری نماینده محترم، ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولان شهری و دانشگاهی ایوانکی انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها