۳ خبر از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

اعلام زمان قرعه‌کشی جدول نمایش فیلم‌ها/ اسامی مجریان نشست‌ها

جدول نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای اهالی رسانه، با حضور صاحبان فیلم و اهالی رسانه، قرعه‌کشی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۲۳۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، امسال برای دومین بار جدول نمایش فیلم‌ها در سالن اهالی رسانه با قرعه‌کشی تنظیم خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی با حضور تهیه‌کنندگان و کارگردانان فیلم‌ها و اهالی رسانه، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و با پایان قرعه‌کشی جدول نمایش فیلم‌ها در سینمای رسانه‌ منتشر می‌شود.

۲۲ فیلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ، سه فیلم انیمیشن بلند سینمایی، ۱۰ فیلم اول در بخش نگاه نو، پنج فیلم مستند و هفت فیلم کوتاه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهند رفت.

* اسامی مجریان نشست‌ها

در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز طبق روال سال‌های قبل، بعد از نمایش فیلم‌ها نشست پرسش و پاسخ آثار برگزار خواهد شد و امسال فرزاد حسنی، منصور ضابطیان، احسان کرمی، محمود گبرلو و حمیدرضا مدقق مسئولیت اجرای نشست‌‌ها را برعهده خواهند داشت. 

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

* سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر به زودی معرفی می‌شوند

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی اعلام کرد تا پایان هفته اسامی سینماهای مردمی این دوره از جشنواره فیلم فجر اعلام می‌شود.

سینماداران این روزها در تدارک آماده‌سازی سالن‌ها برای میزبانی از جشنواره فجر هستند. سال گذشته ۱۶ سالن سینما در تهران میزبان مخاطبان آثار حاضر در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار