خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از انجام 25 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج دانشجویی همدان طی سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 12 پروژه همزمان با دهه فجر افتتاح و 13 پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۹۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

انجام 25پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج دانشجویی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، طیب فریادرس عصر امروز در آیین افتتاح پروژه عمرانی ساخت یک واحد مسکونی در قالب اردوی جهادی در روستای قلعه میرفتاح ملایر به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی اشاره و اظهار کرد: 25پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج دانشجویی همدان طی سال جاری انجام شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 12پروژه همزمان با دهه فجر افتتاح و 13پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه از کل پروژه های محرومیت زدایی، 19پروژه  در راستای ساخت خانه محرومان در مناطق محروم در حال اقدام و انجام است، تصریح کرد: این اقدامات بسیار حائض اهمیت است که باید تقویت شود.

وی به عنوان اینکه در گروه های جهادی افرادی با سلایق مختلف حضور دارند، افزود: جهادگران با همتی جهادی و همدلی و همکاری در کنار هم  تلاش می کنند  تا بتوانند طرح‌ها را به بهترین نحو به انجام برسانند.

فریادرس با اشاره به اثرات اردوهای جهادی بر روحیه جهادگران، این اقدام را موجب ایجاد نشاط، تقویت حس خودباوری  وفرصتی مناسب برای مسئولیت پذیری دانست و تاکید کرد: با توجه به بازه زمانی کم در تابستان و فرصت محدودی که دانشجویان در زمان فراغت از تحصیل دارند این اقدامات کار بزرگی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های بسیج دانشجویی شهرستان ملایر در انجام پروژه های محرومیت زدایی یاداور شد: طی یک سال گذشته چهار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم به بهره برداری رسیده که امیدواریم این طرح‌ها تداوم داشته باشد.

همچنین در این مراسم مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی عنوان کرد: پروژه افتتاحی امروز شامل یک باب منزل مسکونی در متراژ 60 متر برای یک خانواده نیازمنداست که اقدامات اولیه آن توسط خود خانواده انجام و از مرحله سفت کاری تا زمان تحویل توسط اردوهای جهادی بسیج دانشجویی ملایر انجام شده است.

کریمی با تاکید بر لزوم تقویت اردوهای جهادی یادآور شد: امیدواریم در سال‌های آتی اقدامات خوبی را در راستای محرومت‌زدایی از مناطق محروم شهرستان به همت دانشجویان بسیجی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات