خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد

ضرورت حمایت مسئولین و دستگاه‌ها از اردوهای جهادی

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اردوهای جهادی گامی موثر در راستای محرومیت زدایی و خدمت به محرومان جامعه است، بر ضرورت حمایت مسئولین و دستگاه‌ها از اردوهای جهادی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۹۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

ضرورت حمایت مسئولین و دستگاه ها ازاردوهای جهادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مهدی فرجی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه عمرانی ساخت یک واحد مسکونی در قالب اردوی جهادی در روستای قلعه میرفتاح ملایربا اشاره به اهمیت فعالیت های جهادی اظهار کرد: فعالیت اردوهای جهادی گامی موثر در راستای محرومیت زدایی  و خدمت به محرومان جامعه است.

وی با تقدیر از  خدمات بسیج دانشجویی در ساخت پروژه های عمرانی در قالب اردوی جهادی اظهار کرد: افتتاح واحد مسکونی برای خانواده نیازمند اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان انجام کارهای فرهنگی توسط قشرجوان و دانشجو را از اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانست و بیان کرد: خدمات و اقداماتی که امروز توسط جوانان دانشجو در اردوهای جهادی به سرانجام می رسد بسیار ارزشمند و ماندگار است، ضمن اینکه احساس خانواده های نیازمند از اقدامات صورت گرفته بسیار مهم تراست.

وی با اشاره به خدمت رسانی اردوهای جهادی در عرصه های مختلف عنوان کرد: خوشبختانه امسال در اردوهای جهادی پروژه های خوبی به همت گروه های جهادی انجام شده است.

سردار فرجی به تلاش ها و خدمت رسانی گروه های جهادی همدان در مناطق زلزله زده اشاره و عنوان کرد: این خدمات از تلاش های ماندگار و بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان سخنان خود با تشویق جوانان در انجام برنامه های فرهنگی و جهادی بر ضرورت   حمایت مسئولین و دستگاه‌ها از اردوهای جهادی تاکید و خاطرنشان کرد:  در انجام پروژه های محرومیت زدایی تنها نباید به ساخت سرپناه برای خانواده های محروم و نیازمند توجه کرد بلکه باید سایر حمایت ها از این خانواده ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات