بوشهر- مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در پی تجمع اخیر جوابیه داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۷۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،  روند روبه رشد اشتغال در منطقه پارس جنوبی و تحریک جوانان این منطقه به ایجاد آشوب توسط گروهی خاصی انجام می گیرد.
 
 
با توجه به استقرار و فعالیت تیم جدید مدیریت کار و خدمات اشتغال در دوماه اخیر، شاهد روندی رو به رشد در بکارگیری نیرو‌های بومی منطقه بوده ایم. بگونه‌ای که در بازه زمانی کمتر از دو ماه تعداد ۳۰۹ نفر از نیرو‌های بومی استان بوشهر که حدود ۸۰ نفر آن‌ها فقط از شهرستان عسلویه بوده است تعجب و تحسین همگان را برانگیخته است.
 
 
آمار ارائه شده توسط مدیریت کار و خدمات اشتغال که حاوی اطلاعات دقیق از مشخصات افراد و تاریخ شروع بکار و نیز شماره تماس ایشان بوده و بار‌ها توسط افراد و گرو‌های مختلف راستی آزمایی شده است باعث شده تا همه مسولین شهرستان و استان از جمله استاندار، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان عسلویه، امام جمعه محترم و اکثریت قریب به اتفاق شورا‌های شهرستان عسلویه بخاطر این اقدام قوی و درخور تحسین زبان به تشکر و تحسین گشایند.
 
 
حال سوال اینجاست با توجه به این اقدام ارزشمند توسط مدیریت کار و خدمات اشتغال، کدام گروه‌ها و یا جناح خاص از این اقدام ناخشنود هستند. تحریک تعدادی از جوانان عسلویه و حضور همزمان و از پیش برنامه ریزی شده در مدیریت کار در این شرایط، منافع کدام گروه خاص را تامین میکند.
 
 
چرا تعدادی از کانال‌های خبری در مسیری خلاف منافع مردم شهرستان قلم فرسایی میکنند.
 

کدام گروه و یا جریان از اشتغال جوانان بومی منطقه ناخشنودند و علت تحرکات ناشیانه ایشان چیست؟ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها