خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با امام جمعه میامی+ تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با امام جمعه میامی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۶۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با امام جمعه شهرستان میامی دیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در این نشست گفت: کشور ما همه طوطه های دشمن را پشت سرگذاشت و در حال حاضر در اوج عزت هستیم و امروز شاهد شکست امریکا در جوامع بین المللی هستیم که بزرگترین عزت برای کشور ما میباشد.
امام جمعه میامی افزود: عزمت کشور ایران از برکت دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.
صفایی پور خاطر نشان کرد: در عملیات کربلای 5 و 8 سال دفاع مقدس قدرت سیاسی و نظامی ایران تثبیت شد و معادلات دشمنان نیز تضعیف و نابود شد.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی ازمولفه های اقتدار ملت جمهوری اسلامی ایران ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این بصیرت افزایی درکشور ما مسئله مهمی میباشد ک که به عهده سپاه پاسداران جمهموری اسلامی ایران میباشد.
وی در پایان از زحمات فرماندهی سپاه میامی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد استان سمنان اظهار کرد: ما باید انقلابی عمل کنیم تا مسئولین در نظام و دولت انقلابی عمل کنندتامشکلات جامعه و مردم حل شودو هرجا مشکلی بود نگاه مسئولین به بیگانگان بود.مشکلات اقتصادی با اقتصاد مقاومتی حل می شود نه اینکه مشکلات اقتصادی با نگاه سیاسی و نگاه به غرب و نگاه به کدخدا حل شود.
در این نشست سرهنگ فلاحتی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی در مورد وضعیت سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی شهرستان میامی مطالبی بیان کرد و افزود:با توجه به نزدیک شدن دهه فجر و اهمیت چهل سالگی انقلاب نقش دشمنان و افراد غربگراو لیبرالیسم در این روز را توصیف کردند.
در پایان نشست پاسداران ناحیه دیدگاه و نقطه نظرات خود را در مورد فعالیتها و عملکرد حوزه نمایندگی و فضای مجازی بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها