خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

تفکر غرب‌گرایی عامل به وجود آمدن مشکلات کشور است

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: متاسفانه تفکر غربی و عدم وجود عدالت در برخی از ارگان‌های کشور ما رخنه کرده است که همین عامل به وجود آورنده بسیاری از مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل روابط عمومی لشکر امام حسین (علیه السلام) ، محسن نصری صبح امروز در جمع رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با اشاره به فتنه‌های سال‌های اخیر که توسط دشمنان اسلام رهبری می‌شود، اظهار داشت: عده‌ای بر این باورند که مشکلات اقتصادی موجود در کشور به تفکر انقلابی و نظام جمهوری اسلامی مربوط می‌شود و این در حالی است که مشکلات اقتصادی، تفکر غرب‌گرایی برخی از مسئولان کشور است.

وی تصریح کرد: در دی ماه 96 عده‌ای با هدف بیان مشکلات موجود در کشور اعتراضات خود را بدون آسیب رساندن به اموال و اماکن دولتی بیان کردند و در این بین افراد فرصت طلبی با هدایت دشمن عامل به وجود آمدن اغتشاشات شدند تا اهداف شوم دشمن را دنبال کنند.

این استاد دانشگاه با بیان این‌که دشمنان با نقشه‌های شوم خود در حال برنامه‌ریزی برای فتنه‌های دیگری در آینده هستند خاطرنشان کرد: با این وجود علی رغم پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی در کشور همچنان وجود دارد و امیدواریم به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی این مشکلات نیز حل شود.

وی بیان کرد: متاسفانه عده‌ای بر این باورند که بایستی تفکر غرب‌گرایی در کشور حاکم شود و این در حالی است که در این تفکر هیچ‌گونه عدالتی وجد ندارد.

نصری گفت: امروز عده‌ای در کشور فرانسه با تظاهرات‌‌های مختلفی مخالفت خود را با نظام سرمایه‌داری در غرب نشان می‌دهند و این نشان‌دهنده عدم وجود عدالت در نظام و تفکر غربی است، متاسفانه این تفکر در برخی از ارگان‌های کشور ما رخنه کرده است که همین عامل به وجود آورنده بسیاری از مشکلات است.

کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: مقام معظم رهبری عامل رهایی از مشکلات اقتصادی و تفکر غرب گرایی را اقتصاد مقاومتی بیان کردند و از 7 سال گذشته بر این موضوع توجه ویژه‌ای داشته‌اند و شعارهای سال را نیز بر این مبنا انتخاب کرده‌اند.

وی به مصداق‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در منابع کشورمان بخشی از اقتصاد مقاومتی است که اصلاح الگوی مصرف بایستی در منابع گاز، آب و برق به خوبی رعایت شود.

نصری به مدیریت تولید و امکان حداکثری از امکانات مادی و معنوی داخل کشور به عنوان بخشی از اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: بخش مهم دیگر اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی ایرانی است و در این راه بایستی با تولید کالای با کیفیت ایرانی، اقتصاد داخل کشور را رونق دهیم و از کالای تولید ساخت ایران استفاده کنیم.

استاد دانشگاه و  ازمسئولین سابق دانشکده امیر المومنین  ولشکر امام حسین (علیه السلام)گفت: ما مردم نیز در این راه بایستی وظیفه خود را به خوبی بشناسیم و در انتخاب مسئولان و خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای داشته باشیم و به امر به معروف و نهی از منکر نیز پایبند باشیم.

ارسال نظرات