مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: آذربایجان غربی بزرگترین مصرف کننده نفت سفید در کشور است.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۴۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

 احمد مجرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: میزان ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در انبارهای نفت منطقه مطلوب بوده و در این راستا سوخت زمستانی مراکز بهداشتی، آموزشی و سایر مصرف کنندگان با هماهنگی اداره‌های ذیربط تامین و ذخیره‌سازی شده است و هیچگونه مشکلی در سوخت‌رسانی و تامین به موقع سوخت نفت سفید روستاییان در فصل سرد سال وجود نداشته و روستاییان نگران تامین سوخت موردنیاز خود نباشند.

وی افزود: طرح  ساماندهی و راستی آزمایی خانوارهای مصرف کننده نفت سفید تحت پوشش مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان‌غربی آغاز شده و از طریق اعزام اکیپ‌هایی از کارشناسان عملیاتی نواحی و مراجعه خانه به خانه با هماهنگی دهیاری‌ها و شورای روستاها انجام می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: شناسایی مشترکین واقعی و راستی‌آزمایی خانوارهای فاقد علمک گاز طبیعی و ساکن در روستاهای فاقد گاز طبیعی و تغذیه خانوارهای مصرف‌کننده واقعی نفت سفید در سامانه تجارت آسان از ابتدای دی‌ماه امسال در سطح منطقه شروع شده است.

مجرد با اشاره به توزیع نفت سفید از ایتدای سال‌جاری تا به امروز در استان، افزود: آذربایجان غربی بزرگترین مصرف‌کننده نفت سفید کشور بوده و از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید توسط ۳۲۸ فروشندگی مواد نفتی در سطح روستاهای مرکز و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

وی از تحقق توزیع ۱۰۰ درصدی نفت سفید روستاهای مرزی و صعب العبور مرکز شهرهای شمال استان آذربایجان‌غربی خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضر، بالغ بر ۵۵ درصد سهمیه نفت سفید همه مشترکین شهری و روستایی توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به سرما و یخبندان احتمالی در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: مشترکان نفت سفید استان نگران تامین سوخت موردنیاز خود در زمستان امسال نباشند چرا که با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها در صورت نیاز سهمیه فوق العاده‌ای را پیش بینی کرده‌ایم و در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

به گزارش فارس، آذربایجان غربی به دلیل وسعت، دارای دو منطقه پخش فرآورده‌های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که ارومیه، شهرهای شمالی و میاندوآب شهرهای جنوبی استان را مدیریت می‌کند، که در این منطقه نفتی سه انبار نفت، دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی 154 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات