خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد

واریز 69 میلیارد تومان به حساب مددجویان همدانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 69 میلیارد و 828 میلیون تومان به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۳۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

69میلیارد تومان به حساب مددجویان همدانی واریز شدعلی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان، با اشاره به  اشتغال و توانمندسازی مددجویان به عنوان یکی از برنامه های اداره کل کمیته امداد همدان، اظهار کرد: اشتغال یکی از دغدغه ها و مسائل مهم جامعه می باشد که تلاش برای توانمندی و ایجاد منبع درآمد و درنهایت عدم وابستگی مددجویان به مستمری کمیته امداد به حفظ عزت‌نفس و خودکفایی آن‌ها کمک می‌کند.

وی با عنوان اینکه ۵۰ هزار و ۶۸۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد همدان قرار دارند، گفت: ۳۰ هزار و ۸۷۱ زن سرپرست خانوار نیز از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با عنوان اینکه ۲۸ هزار و ۳۳۱ خانوار نیز دارای سرپرست بالای ۶۰ سال سن هستند، افزود: این تعداد ۶۲ درصد از مددجویان کمیته امداد استان همدان را تشکیل می‌دهد

وی با بیان اینکه ۴۱ هزار و ۴۶۷ خانوار نیز به‌صورت ماهانه از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند، تصریح کرد:  از ابتدای سال تاکنون ۶۹ میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان به‌حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریزشده است.

بحیرایی یادآور شد: برای دریافت مستمری شاخص‌هایی همچون فوت سرپرست، خانواده‌های طلاق گرفته، دارای سرپرست ازکارافتاده، زندانی، بیمار، سرپرست سرباز و خانواده دارای سرپرست متواری در نظر گرفته می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار