در نشست خبری چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج مطرح شد
دبیر چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج گفت: حدود 500 اثر به جشنواره رسید که در نهایت 17 گروه از 13 استان انتخاب شدند که آن هم براساس رای مردم بود.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۱۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جمشید جم دبیر چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج در نشست خبری این جشنواره اظهار داشت: امسال جشنواره فرم تازه ای گرفته است. امام خامنه ای نظر بسیار خوبی نسبت به سرود دارند و بارها تاکید کرده اند که جوانان ما باید به سمت سرود بروند و در این عرصه فعالیت کنند. حدود 500 اثر رسید که در نهایت 17 گروه از 13 استان انتخاب شدند که آن هم براساس رای مردم بود.

در ادامه بابک رضایی روابط عمومی جشنواره سرود بسیج گفت: حرکتی ویژه آغاز شده که آن هم انتخاب براساس آرای مردمی است. این موضوعی بی نظیر است. کلیه آثار با بارگزاری بر روی سایت جشنواره به رای مردم گذاشته شد. اکنو هم 17 اثر برگزیده از سوی مردم برای رای گیری مجددا بارگزاری شده و علاقه مندان می توانند تا روز 26 دی با مراجعه به سایت به آثار مورد علاقه شان رای بدهند. در پایان هم‌یک اثر به انتخاب مردم برگزیده می شود.

رضایی تاکید کرد: کارگاه های آموزشی با موضوع سرود در استان لرستان و در روزهای برگزاری اختتامیه برگزار می شود. این کارگاه ها در زمینه آشنایی با سلفژ و آشنایی با تولید موسیقی به شکل مدرن برگزار‌می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست خبری از پوستر چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج رونمایی شد.

 

ارسال نظرات